کد خبر: 129441
یکشنبه 25 فروردین 1398 - 9:25
بانک ملی ایران در ارزیابی سنجش میزان رضایتمندی از دستگاههای اجرایی در سطح «یک» قرار گرفت.
به گزارش اخبارپول، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در نامهای به مدیرعامل این بانک با اشاره به اجرای مفاد ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مصوب ۱۳۸۸ مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل اجرایی قانون مزبور (موضوع سنجش میزان رضایتمندی از دستگاه های اجرایی)، اعلام کرد که این بانک توانسته در بالاترین سطح میزان رضایتمندی قرار بگیرد.
امتیاز تعلق گرفته به بانک ملی ایران در این ارزیابی ۹۷ از ۱۰۰ است.
اطلاعرسانی و ارائه خدمات به مراجعه کنندگان یا مشتریان، نظرسنجی از مراجعه کنندگان یا مشتریان، رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان و آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در تکریم ارباب رجوع شاخص هایی بودند که در این ارزیابی مورد توجه قرار گرفتند.