کارشناسان شرکت بیمه کوثر به‌ منظور افزایش رضایت ذی‌نفعان از ساعت ۸ الی ۲۴ پاسخگوی مشتریان هستند.

به گزارش اخبارپول، مشتریان شرکت می‌توانند در هر زمان و مکانی با سریع‌ترین و ساده‌ترین امکانات از طریق شماره تلفن و پیامک ۸۹۳۸۲-۰۲۱ و نشانی .kins.ir و crm@kins.ir با کارشناسان ارتباط برقرار کنند و ضمن دریافت پاسخ، پیشنهاد و انتقاد خود را بیان کنند.

احمدرضا عصاری برقراری ارتباط کارشناسان، مدیران و مدیرعامل شرکت با مشتریان را عامل افزایش رضایت مشتری و بهبود خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان دانست و افزود: اکنون به‌منظور جلب اعتماد و رضایت ارباب‌رجوع مدت زمان پاسخگویی به شکایات به شش روز کاهش یافته است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=129277
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افزایش زمان پاسخگویی کارشناسان بیمه کوثر
افزایش زمان پاسخگویی کارشناسان بیمه کوثر
افزایش زمان پاسخگویی کارشناسان بیمه کوثر
افزایش زمان پاسخگویی کارشناسان بیمه کوثر
افزایش زمان پاسخگویی کارشناسان بیمه کوثر