بیمه سرمد در ۹ ماهه نخست سال ۹۷ عملکرد خیره کننده ای در سودآوری داشته است بطوریکه در بررسی صورت‌های مالی پایان آذرماه نشان داد سود عملیاتی این شرکت حدود ۲۰۰ درصد و سود خالص این شرکت ۳۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

سود عملیاتی بیمه سرمد

به گزارش اخبارپول، سود عملیاتی بیمه سرمد در پایان آذرماه سال ۹۷، به ۲۹۳ میلیارد و ۶۲۲ میلیون ریال رسید، در حالی که در آذر سال ۹۶، حدود ۱۰۱ میلیارد ریال بود که بیش از ۱۸۸ درصد رشد نشان می دهد.

سود خالص بیمه سرمد نیز در ۹ماهه نخست سال به ۳۸۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون رسید که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۹۷ میلیارد و ۴۵۴ میلیون ریال بوده که ۲۹۶ درصد افزایش داشته است.

همچنین سود خالص هر سهم این شرکت نیز در آذرماه سال جاری به رقم ۲۵۸ ریال رسید که ۱۶۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

بر این اساس، هر سهم شرکت بیمه سرمد در تاریخ ۲۰ اسفندماه سال ۹۷، به قیمت ۱۵۳۸ریال در بازار فرابورس ایران با نماد «وسرمد» خرید و فروش شده که نسبت به ابتدای سال جاری، رشد حدود ۴۰ درصدی را تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش، عواملی چون رشد پرتفوی تولیدی، مدیریت صحیح هزینه‌‌ها، حفظ توانگری مالی و رشد متناسب شبکه فروش، منجر به افزایش سود عملیاتی شده است.

همچنین ارائه سود منطقی در بیمه های زندگی به همراه سریع ترین زمان در ارائه تسهیلات از محل این بیمه نامه و دستیابی به سهم ۱.۲ درصدی از بازار بیمه کشور در کنار فروش ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بیمه نامه، با رشد ۵۰ درصدی در این بخش، از دیگر دستاوردهای بیمه سرمد در سال ۹۷ بوده است.

دستاوردهای بیمه سرمد در بخش سودآوری، بیانگر نظارت صحیح بر نحوه ارائه خدمات بیمه گری و مدیریت درست منابع سرمایه گذاری این شرکت بوده است که این روند در سال ۹۸ نیز ادامه خواهد داشت.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=128650
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رشد چشمگیر بیمه سرمد در سودآوری
رشد چشمگیر بیمه سرمد در سودآوری
رشد چشمگیر بیمه سرمد در سودآوری
رشد چشمگیر بیمه سرمد در سودآوری
رشد چشمگیر بیمه سرمد در سودآوری