بانک حکمت ایرانیان به عنوان آخرین بانک ادغامی با صدور اطلاعیه‌ای رسمی در کدال اعلام کرد که سهامداران این بانک می‌توانند از روز ۱۸ فروردین سال ۹۸ نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند.

به گزارش اخبارپول، بانک حکمت ایرانیان جزییات فورش سهام این بانک که با نماد «حکمت» در بازار سهام فعال است را تشریح کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه اعلام رسمی ادغام بانک‌ها و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه از سوی بانک مرکزی و بر اساس مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج از ساعت معاملاتی تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی دارنده سهام بانک حکمت ایرانیان «به جز شرکت های وابسته به نیروهای مسلح» می‌توانند پس از مراجعه به یکی از شرکت‌های کارگزاری عضو شرکت بورس اوراق بهادار تهران/ فرابورس یا شعب بانک حکمت ایرانیان که مرتبط با یکی از کارگزاران فوق است با ارائه دستور فروش و تکمیل فرم‌های مربوطه نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند.

بر این اساس از روز یکشنبه ۱۸ فروردین ماه سال ۹۸ به مدت ۳۰ روز کاری تا روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۸ امکان استفاده از شرایط فوق فراهم است و قیمت سهام قابل خرید از هر کد سهامداری حقیقی و حقوقی به شرح ذیل خواهد بود:

قیمت خرید سهام برای سهامداران حقیقی هر سهم هزار ریال «معادل ارزش اسمی» است.

قیمت خرید سهام اشخاص حقوقی هر سهم ۷۸۸ ریال «معادل ارزش اسمی» است.

نوع سفارش از نظر اعتبار زمانی سفارش بدون محدودیت زمانی است که سهام‌ فوق توسط شرکت توسعه فناوری و تجارت با کد معاملاتی شرک ۱۵۱۱۱ «به عنوان متولی تعیین شده از سوی نهادهای ناظر» خریداری می‌شود.

همچنین سهامدارانی که در مهلت تعیین شده نسبت به ارائه دستور فروش اقدام نکنند، می‌توانند تا زمان ارزش‌گذاری سهام بانک حکمت ایرانیان توسط گروه کارشناسان رسمی تامل کرده و بر اساس آن و به ترتیب که متعاقباً اعلام خواهد شد نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است، که موسسه اعتباری کوثر تضمینی مبنی بر اینکه ارزش ذاتی محاسباتی هر سهم در مجمع عمومی فوق العاده بیشتر از ارزش قابل خرید هر سهم مطابق با این اعلامیه باشد را برای سهامداران ارائه نمی‌کند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=128638
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اعلام زمان فروش سهام بانک حکمت ایرانیان
اعلام زمان فروش سهام بانک حکمت ایرانیان
اعلام زمان فروش سهام بانک حکمت ایرانیان
اعلام زمان فروش سهام بانک حکمت ایرانیان
اعلام زمان فروش سهام بانک حکمت ایرانیان