بانکخبر

استقرار نظام‎های‏ مدیریت تطبیق قوانین و مدیریت شکایات منطبق با استانداردهای بین‏‌المللی در بانک آینده

به گزارش اخبارپول، گواهی‎نامه‏‌های مربوط به استانداردهای پیش‎گفته، پس از تایید ارزیابان و سر ممیزان شرکت Nobel Certification، صادر شده است.

توجه به شکایات مشتریان و مدیریت آن، به‎عنوان فرصت راهبردی برای اصلاح و بهسازی نظام و روش‌های خدمات‎رسانی به مشتریان محترم و مردم عزیز کشورمان و عملیاتی کردن نظام‎ها، قوانین و مقررات نهادهای ناظر در عملیات و فعالیت‏‌های بانکی، از اولویت‎های برنامه استراتژیک بانک آینده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا