بانک آینده موفق شد؛ به‎عنوان اولین بانک، نظام مدیریت تطبیق بر مبنای استاندارد بین‎المللی ۱۹۶۰۰:۲۰۱۴ ISO و در دو سال متوالی، نظام مدیریت شکایات بر مبنای استاندارد بین‎المللی ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ ISO با بالاترین میزان هم‎سویی با خطوط راهنمای استانداردهای پیش‏گفته را در تمام سطوح سازمانی بانک، طراحی و پیاده سازی کند.

به گزارش اخبارپول، گواهی‎نامه‏‌های مربوط به استانداردهای پیش‎گفته، پس از تایید ارزیابان و سر ممیزان شرکت Nobel Certification، صادر شده است.

توجه به شکایات مشتریان و مدیریت آن، به‎عنوان فرصت راهبردی برای اصلاح و بهسازی نظام و روش‌های خدمات‎رسانی به مشتریان محترم و مردم عزیز کشورمان و عملیاتی کردن نظام‎ها، قوانین و مقررات نهادهای ناظر در عملیات و فعالیت‏‌های بانکی، از اولویت‎های برنامه استراتژیک بانک آینده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=128417
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

استقرار نظام‎های‏ مدیریت تطبیق قوانین و مدیریت شکایات منطبق با استانداردهای بین‏‌المللی در بانک آینده
استقرار نظام‎های‏ مدیریت تطبیق قوانین و مدیریت شکایات منطبق با استانداردهای بین‏‌المللی در بانک آینده
استقرار نظام‎های‏ مدیریت تطبیق قوانین و مدیریت شکایات منطبق با استانداردهای بین‏‌المللی در بانک آینده
استقرار نظام‎های‏ مدیریت تطبیق قوانین و مدیریت شکایات منطبق با استانداردهای بین‏‌المللی در بانک آینده
استقرار نظام‎های‏ مدیریت تطبیق قوانین و مدیریت شکایات منطبق با استانداردهای بین‏‌المللی در بانک آینده
استقرار نظام‎های‏ مدیریت تطبیق قوانین و مدیریت شکایات منطبق با استانداردهای بین‏‌المللی در بانک آینده