رئیس کل بیمه مرکزی، اجرایی شدن طرح مهر دانا توسط شرکت بیمه دانا را اقدام ارزشمندی در صنعت بیمه توصیف و آن را در جهت مردمی کردن اقتصاد کشور ارزیابی کرد.

به گزارش اخبارپول، غلامرضا سلیمانی و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی روز دوشنبه در بازدید از ساختمان سعدی و شعبه امیرکبیر این شرکت، ضمن قدردانی از کاردگر نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا و سایر مدیران ارشد این شرکت به دلیل ارائه طرح مردمی”مهر دانا” اظهار کرد: صنعت بیمه در ایران باید با الگو گرفتن از کشورهای پیشرفته و بومی سازی آن در داخل، به سمت موفقیت بیشتر و افزایش ضریب نفوذ حرکت کند.

در این بازدید که اعضای هیات عامل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رئیس و اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران ستادی بیمه دانا حضور داشتند، سلیمانی، ارائه طرح مهر دانا را اقدامی در جهت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و مردمی شدن اقتصاد جامعه عنوان کرد و گفت: با ابتکار بیمه دانا، این طرح در جامعه فراگیر شده و رغبت مردم برای تهیه بیمه‌نامه افزایش خواهد یافت.

وی، هدف‌گذاری بیمه دانا در بخش متوسط جامعه و اقشار آسیب‌پذیر در “مهر دانا” را مورد ستایش قرار داد و خاطرنشان کرد: این شرکت با داشتن نیروی متخصص و جوان می‌تواند در صنعت بیمه پیشرو و پیشران باشد.

رئیس کل بیمه مرکزی، در بخش دیگری از سخنان خود، خواستار افزایش سهم بیمه در اقتصاد کشور شد و از شرکت‌های بیمه خواست با وصول به موقع مطالبات، تقویت حوزه سرمایه‌گذاری، افزایش نظارت و تحلیل مدیریت ریسک، ضمن کمک به افزایش شاخص‌های عملکردی این صنعت، ترازهای مالی یک ماهه خود را نیز به بیمه مرکزی ارائه کنند.

سلیمانی همچنین بازنگری و تجدید نظر در قوانین و مقررات مربوط به فعالیت شبکه فروش و کارگزاری‌ها را خواستار شد و جدی گرفتن نظارت را ابزار مناسبی برای اعتماد سازی و پیشبرد بهینه امور عنوان کرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=128061
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

طرح مهردانا، اقتصاد کشور را مردمی می‌کند
طرح مهردانا، اقتصاد کشور را مردمی می‌کند
طرح مهردانا، اقتصاد کشور را مردمی می‌کند
طرح مهردانا، اقتصاد کشور را مردمی می‌کند
طرح مهردانا، اقتصاد کشور را مردمی می‌کند