در حال حاضر امکان بهره‌گیری از روش های تکنولوژیک برای مدیریت ثروت مردم با استفاده از راهکارهای سیستم مهندس مالی وجود دارد و با استفاده از آن می توان ابزارهایی را در اختیار مردم قرار داد تا ثروت خود را در راه اهدافشان به کار گیرند.

سرمایه‌گذاران تازه‌وارد

به گزارش اخبارپول، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن با اشاره به برگزاری هفتمین همایش ملی مهندسی مالی به همت انجمن مهندسی مالی و شرکت تامین سرمایه تمدن اظهار کرد: در این همایش در خصوص آینده کسب و کار و نتایج مهندسی مالی بر آن گفت و گو شد و راه حل بسیاری از مسائل اقتصادی کشور توجه به ابزارها و محصولات مالی و سیستم های مهندسی مالی خوانده شد.

محمود خواجه نصیری با بیان اینکه خروج از بن بست های موجود در سیستم اقتصادی کشور نیازمند ساختار و ابزارهای خلاقانه و جدید است، یادآور شد: در تمام دنیا با استفاده از محصولات و پیشرفت های مالی وضعیت اقتصادی توسعه می یابد و در کشور ما نیز باید سیستم های مهندسی مالی فعال شوند.

وی تاکید کرد: روش های تکنولوژیک مدیریت ثروت مردم با استفاده از راهکارهای سیستم مهندس مالی ممکن می شود تا ابزارهایی را در اختیار مردم قرار دهیم که ثروتشان را در راه اهدافشان به کار گیرند.

نایب رییس هیئت مدیره بورس با بیان اینکه امروز بخشی از مشکل اقتصاد این است که پس اندازهای مردم به سیستم بانکی کشور تزریق می شود، گفت: به موجب سیاست های سیستم بانکی، تورم های ناشی از این امر به وجود می آید و باید راه های مدیریت سرمایه و جذب پس انداز و سرمایه های مردم از طریق تکنولوژی های به روز دنیا صورت گیرد.

خواجه نصیری با بیان اینکه باید ارتباط مستقیم مردم با سیستم های سرمایه گذاری فراهم شود، بیان کرد: در شرکت تامین سرمایه تمدن این امر اتفاق افتاده است و لازم است سازمان بورس سیاست های خودش را به منظور توسعه زیرساخت های مدیریت ثروت و کمک به مدیریت سرمایه مشخص کرده و به توسعه آن کمک کند.

وی تصریح کرد: هم اکنون در آمریکا بیش از ده هزار صندوق، در اروپا و آسیا چند هزار صندوق در یک زیر ساخت و از یک درگاه، فرصت های سرمایه گذاری متفاوت مربوط به مدیران سرمایه گذاری مختلف را در اختیار مردم قرار می دهند و مردم می توانند از این طریق به صندوق سرمایه گذاری مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

مدیر عامل شرکت تامین سرمایه تمدن افزود: در این حالت قدرت بازار سرمایه در کنار بازار پول قرار می گیرد و این پلتفرم باید مدنظر نهاد متولیان بازار سرمایه قرار گیرد.

قابل ذکر است، هفتمین همایش ملی مهندسی مالی با حضور اساتید برجسته حوزه مالی و اقتصاد داخلی و خارجی و جمع کثیری از مشاهیر علمی و حرفه ای حوزه مالی برگزار شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=127366
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ابزارهای خلاقانه راهکار خروج از بن بست‌های اقتصادی کشور
ابزارهای خلاقانه راهکار خروج از بن بست‌های اقتصادی کشور
ابزارهای خلاقانه راهکار خروج از بن بست‌های اقتصادی کشور
ابزارهای خلاقانه راهکار خروج از بن بست‌های اقتصادی کشور
ابزارهای خلاقانه راهکار خروج از بن بست‌های اقتصادی کشور