کد خبر: 127315
پنجشنبه 9 اسفند 1397 - 13:14
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: که این بانک با کمک جوانان ایدهپرداز و خوشفکر، به یک سازمان تحول گرا و یاد گیرنده تبدیل شده است.
به گزارش اخبارپول، محمد رضا حسین زاده در گردهمایی روابط عمومی و حوزه ارتباطات با محوریت آشنایی با محصولات ملی شو ۲ که با حضور جمعی از کارکنان بانک در سالن همایش حافظ برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از محصولات نوین بانک ملی ایران که در ملی شو سال گذشته و امسال رونمایی شد، در نظام بانکی کشور بی سابقه است و با بانک های بزرگ دنیا برابری می کند.
وی با اشاره به این که محور همه تحولات ایجاد شده در بانک ملی ایران، مشتری است، گفت: دیگر دوره حضور مشتری در شعبه برای انجام کارهای روزمره بانکی تمام شده و همه خدمات باید به سمت بانکداری غیرحضوری و دیجیتال برود.
مدیرعامل بانک ملی با بیان این که محصولات رونمایی شده در ملی شو، با استقبال کم سابقه وزیر امور اقتصادی و دارایی و مسئولان بلندمرتبه اقتصادی کشور رو به رو شده است، بیان کرد: سازمان ۹۰ ساله بانک ملی ایران، امروز چنان چابک و سرزنده شده که تحسین همه فعالان بانکی را برانگیخته است.
حسین زاده تحولات ایجاد شده در سازمان به ویژه در حوزه روابط عمومی را باعث انعکاس گسترده دستاوردهای بانک خواند و یادآورشد: بازتاب کم سابقه ملی شو ۲ بسیار مطلوب بود و این روند باید ادامه یابد.
وی با تاکید بر این که همه کارکنان بانک باید در نشر دستاوردهای بانک به ویژه فناوری های ارائه شده در ملی شو و سایر خدمات بانک مشارکت کنند، خاطرنشان کرد: آنچه ارائه شد، تنها بخشی از توانایی های بانک ملی ایران بود و این نوید را می دهم که فرآیند برگزاری رویداد «ملی شو ۳» از هم اکنون آغاز شده است.
سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران در خصوص اهمیت رسانه در دنیای امروز متذکر شد: غول های بزرگ رسانه در دنیای امروز، اخبار و اطلاعات را آن طور که با منافع و نظراتشان هماهنگ است، تولید و منتشر می کنند و در این زمان وظیفه متخصصان روابط عمومی بسیار حائز اهمیت است زیرا می توانند با قدرت رسانه و هدایت افکار عمومی بزرگ ترین اقدامات را به نتیجه برسانند.
وی ضمن اشاره به سوپر محصولات معرفی شده در مراسم “ملی شو۲” این محصولات را حاصل تفکرات و ایده های خلاقانه همکاران بانک ملی ایران و جوانانی دانست که با حمایت بانک به ثمر نشسته است که هر کدام از آنها به نوبه خود منحصر به فرد و خاص بوده و در کمتر جایی وجود داشته است.
مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران به نقش و اهمیت روابط عمومی اشاره کرد و ادامه داد: بانک ملی ایران با وجودهمکاران متخصص در این حوزه و فعالیت های شبانه روزی بر خود می بالد که در تمامی حوزه ها اعم از ارائه خدمات بانکی به مشتریان، معرفی و استفاده از محصولات جدید در حوزه بانکداری و استفاده از افراد متخصص در حوزه روابط عمومی که به عنوان سفیران بانک در حال فعالیت هستند، برای بالا بردن سطح آگاهی مردم و جامعه تلاش می کنند.
عیسی زاده وظایف سنگین روابط عمومی را به ویژه در شرایط فعلی برشمرد و افزود: در فضای رقابتی امروز کسانی موفق هستند که رو به جلو حرکت کنند و پا به پای پیشرفت علوم و فنون به پیش روند و اگر ایستا و کمرنگ باشند قطعا از زمانه خود عقب خواهند ماند و پیشرفتی نیز نخواهند کرد.