ارتباط بیمه‌گران با بیمه‌گذاران باید مویرگی و شبکه ای باشد و ایجاد رابطه منطقی از لحظه صدور بیمه نامه تا دریافت خسارت از نیازهای جدی صنعت بیمه به شمار می رود.

شرکت‌های بیمه‌ای

به گزارش اخبارپول، رئیس کل بیمه مرکزی در همایش قدردانی از نمایندگان و بیمه گذاران برتر بیمه پارسیان ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: نمایندگان شرکت‌های بیمه‌ای همانقدر که اصل وفاداری سازمانی را رعایت می‌کنند وظیفه دارند این مسئولیت را در قبال مشتریان خود نیز به انجام برسانند.

سلیمانی با تاکید بر ضرورت توجه به ترکیب منطقی پرتفوی شرکت‌های بیمه‌ای گفت: عرضه محصولات بیمه‌ای متناسب با نیاز مشتری از ماموریت‌های حساس شبکه فروش به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر لزوم بازنگری در شبکه فروش به اهمیت تقویت بخش آموزش در صنعت بیمه اشاره کرد و یادآور شد: بیش از پنجاه هزار نماینده فعال شرکت‌های بیمه یک ظرفیت بزرگ را ایجاد کردند که با آموزش‌های کافی و رعایت اصول حرفه‌ای گری استفاده بهینه از آن به توسعه صنعت بیمه و همچنین افزایش سطح آرامش و اطمینان در جامعه منتهی خواهد شد.

رئیس شورای عالی بیمه با اشاره به این نکته که اصلاح برخی از قوانین و آیین نامه‌ها می‌تواند حرکت شبکه فروش را تسریع کند، تصریح کرد: متاسفانه با وجود تنوع محصولات بیمه‌ای در کشور مردم ما با بسیاری از این محصولات آشنایی ندارند و شبکه فروش باید فضای کافی را برای استقبال شهروندان از ظرفیت‌های صنعت بیمه آماده کند.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های گسترده صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر از مجموع ۹ میلیون موتورسیکلت در کشور تنها حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از مزایای بیمه شخص ثالث بهره می‌برند و هنوز ظرفیت‌های بسیاری در این رشته وجود دارد، اما تمرکز شرکت‌های بیمه برای فروش بیمه شخص ثالث راهکار مناسبی برای افزایش ضریب نفوذ بیمه نیست.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد شرکت بیمه پارسیان در رشته‌های مختلف بیمه توجه بیشتر مدیران و کارکنان این شرکت را به رشته بیمه‌های زندگی خواستار شد و بیان کرد: ورود به بحث فروش مویرگی بیمه نامه زندگی در کشور یک ضرورت است و اگر مزیت‌های آن برای مردم تشریح شود استقبال از این بیمه نامه بسیار چشمگیر خواهد بود.

رئیس کل با تشریح آخرین وضعیت سرمایه گذاری‌ها در صنعت بیمه اعلام کرد: شرکت‌های بیمه در بخش سپرده گذاری باید با بانک‌ها رقابت کنند و تحقق این امر در گرو افزایش ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی در کشور است.

سلیمانی با قدردانی از عملکرد کارکنان، مدیران و نمایندگان شبکه فروش شرکت بیمه پارسیان از شرایط مناسب این شرکت برای ورود به بحث بیمه‌های اتکایی خبر داد و گفت: شرکت بیمه پارسیان بستر‌های کافی را برای ورود به بازار بیمه‌های اتکایی فراهم کرده و اگر افزایش سرمایه مناسبی داشته باشد قطعاً جهش قابل توجهی را در بازار بیمه کشور تجربه خواهد کرد.

وی بازنگری در بخش بیمه درمان را نیز از ضرورت‌های صنعت بیمه دانست و اضافه کرد: خسارت بیمه درمان تکمیلی در برخی از شرکت‌ها تا ۱۴۰ درصد نیز افزایش یافته است که با این شرایط طبیعی است شرکت‌های بیمه برای جلوگیری از زیان بیشتر در بخش پرداخت خسارت‌ها عملکرد مناسبی نداشته باشند.

قابل ذکر است در پایان این مراسم هادی اویارحسین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه پارسیان گزارش مفصلی از عملکرد این شرکت ارائه کرد و سپس با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، اعضای هیئت عامل و مسئولان ارشد شرکت بیمه پارسیان از نمایندگان و بیمه گذاران برتر قدردانی به عمل آمد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=127282
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

شبکه فروش باید مردم را از تنوع محصولات بیمه‌ای آگاه کنند
شبکه فروش باید مردم را از تنوع محصولات بیمه‌ای آگاه کنند
شبکه فروش باید مردم را از تنوع محصولات بیمه‌ای آگاه کنند
شبکه فروش باید مردم را از تنوع محصولات بیمه‌ای آگاه کنند
شبکه فروش باید مردم را از تنوع محصولات بیمه‌ای آگاه کنند