شاخص بورس در پایان معاملات روز جاری با رشدی ۵۵۰ واحدی به ۱۵۶ هزار و ۷۰۵ واحد رسید.

به گزارش اخبارپول، آمار معاملات بورس نشان می دهد که اکثر شاخص های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با رشد دسته جمعی مواجه شدند.

رشد آرام شاخص ها

بنابر آمارهای معاملاتی، روز جاری همه شاخص های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۵۵۰ واحد رشد معادل ۰.۳۵ درصد به ۱۵۶ هزار ۷۰۵ واحد، شاخص قیمت «وزنی – ارزشی» با ۱۵۹ واحد افزایش معادل ۰.۳۵ درصد به ۴۵ هزار ۳۹۳ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۱۷۷ واحد رشد معادل ۰.۶۰ درصد به ۲۹ هزار و ۶۳۸ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۱۲۴ واحد افزایش، معادل ۰.۶۰ درصد به ۲۰ هزار و ۷۸۴ واحد، شاخص آزاد شناور با ۱۱۱۴ واحد صعود، معادل ۰.۶۵ درصد به ۱۷۳ هزار و ۷۳۲ واحد، شاخص بازار اول با ۷۱۹ واحد افزایش معادل ۰.۶۲ درصد به ۱۱۶ هزار ۶۹۴ واحد و شاخص بازار دوم با (۳۷۸) واحد رشد معادل (۰.۱۲) درصد، به ۳۰۶ هزار و ۱۸۳ واحد رسید.

نمادهای تاثیر گذار

همچنین امروز ۵ نماد «فملی با ۱۴۰ واحد، وبملت با ۱۲۲ واحد، وتجارت با ۸۲ واحد، وبصادر با ۷۳ واحد و رمپنا با ۶۲ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

عملکرد صنایع

بر اساس این گزارش، امروز شاخص های صنایع تالار شیشه ای نیز اکثرا با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع « زراعت با ۵۱۲ واحد صعود معادل ۳.۸۴ درصد به ۱۳ هزار و ۸۷۱ واحد، بانک ها با ۲۵ واحد افزایش معادل ۳.۱۵ درصد به ۸۴۱ واحد، قند و شکر با ۵۱۰ واحد رشد معادل ۳.۰۹ درصد به ۱۷ هزار و ۲۳ واحد، کاشی و سرامیک با ۸۳ واحد افزایش معادل ۲.۴۸ درصد به ۳ هزار و ۴۳۶ واحد، فنی مهندسی با ۲۴ واحد صعود، معادل ۲.۴۱ درصد به یک هزار و ۴۰ واحد، انتشار و چاپ با (۱۰۱۶۵) واحد ریزش معادل (۳.۱۸) درصد به ۳۰۹ هزار و ۶۷۷ واحد، ذغال‌ سنگ با (۱۱۵) واحد افت معادل (۳.۷۰) درصد به ۳ هزار و ۷ واحد» رسید.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت ها

علاوه بر این به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می کند: قیمت سهام نمادهای «کسرام، خاهن، رتکو، دجابر، کگاز، غدشت و قلرست» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «لسرما، فاما، کپشیر، وتوصا، کطبس، فلامی و ثامان» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

این گزارش می افزاید، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۱۰۶ هزار و ۲۰۶ نوبت معاملاتی، یک میلیارد و ۳۸۴ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۳ هزار و ۶۷۶ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۵۹۹ هزار و ۳۷۴ میلیارد تومان رسید.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=126688
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رشد ۵۵۰ واحدی شاخص بورس
رشد ۵۵۰ واحدی شاخص بورس
رشد ۵۵۰ واحدی شاخص بورس
رشد ۵۵۰ واحدی شاخص بورس
رشد ۵۵۰ واحدی شاخص بورس