عضو هیأت مدیره بانک رفاه گفت: پاسخگویی به ذی نفعان یک الزام و وظیفه است و باید در تمامی سطوح در اولویت قرار گیرد.

به گزارش اخبارپول، فرشید فرخ نژاد عضو هیأت مدیره این بانک در نشست مستقیم تلفنی با مشتریان که ۲۸ بهمن ماه سال‌جاری در مرکز پاسخگویی و ارتباطات مردمی (فراد) صورت پذیرفت با بیان این مطلب اظهار کرد: مدیران عالی علاوه بر نظارت بر فرایندهای داخلی و کنترل نظام مند آنها، لازم است که به صورت مستمر و منظم نیز پاسخگوی مسائل و چالش های مشتریان باشند.

وی پاسخگویی و برقراری ارتباط مستقیم مدیران با مشتریان را یکی از اصلی ترین ابزارها برای تبدیل شدن به یک سازمان مشتری محور قلمداد کرد و گفت: بحمدالله فرهنگ پاسخگویی در بانک رفاه در تمامی سطوح نهادینه شده و دریافت عنوان سازمان مشتری مدار طی سالیان متمادی گواهی بر این ادعا است.

عضو هیأت مدیره بانک بر استفاده از تمامی ظرفیت ها و زیرساخت ها برای پاسخگویی و شفافیت تاکید کرد و افزود: مدیران عالی نقش و تأثیر بی بدیلی بر عمق بخشی به فرهنگ پاسخگویی دارند. باید همواره از فرصت ها استفاده کنیم و پاسخگوی مسائل و مشکلات مشتریان باشیم.

فرخ نژاد در این نشست به صورت مستقیم و بی واسطه با مشتریان گفت و گو کرد و راهکارها و دستورات لازم را جهت رسیدگی به مسائل صادر کرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=126680
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پاسخگویی به مشتریان و ذی نفعان در تمامی سطوح بانک رفاه در اولویت است
پاسخگویی به مشتریان و ذی نفعان در تمامی سطوح بانک رفاه در اولویت است
پاسخگویی به مشتریان و ذی نفعان در تمامی سطوح بانک رفاه در اولویت است
پاسخگویی به مشتریان و ذی نفعان در تمامی سطوح بانک رفاه در اولویت است
پاسخگویی به مشتریان و ذی نفعان در تمامی سطوح بانک رفاه در اولویت است