شعبه تخصصی بانک- بیمه سامان با حضور احمد طاهری بهبهانی مدیرعامل بانک سامان، احمدرضا ضرابیه مدیرعامل و داوود الماسی معاون اجرائی شرکت بیمه سامان، همزمان با چهاردهمین سالگرد تاسیس بیمه سامان افتتاح شد.

به گزارش اخبارپول، این شعبه کار پشتیبانی مشتریان بانک سامان که خدمات بیمه سامان را نیز دریافت می کنند، انجام می دهد.

این خدمات پشتیبانی شامل همه اقدامات بیمه ای از مرحله صدور تا پرداخت خسارت است. مجتمع تخصصی بانک- بیمه سامان در مجتمع داریوش واقع در خیابان فرشته قرار دارد.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان در مراسم افتتاح این شعبه با بیان این که راه اندازی شعبه بانک- بیمه از ابتدای فعالیت بیمه سامان در ذهن مدیران بوده است، اظهار کرد: برای اجرایی شدن این ایده، انواع روش ها تجربه شد و آن چه امروز افتتاح شده است، برایند همه آن سعی و خطاهاست.

احمد رضا ضرابیه با بیان این که مقوله بانک- بیمه در جهان بسیار تجربه خوبی بوده، اما راه اندازی آن در ایران با مشکلاتی مواجه بود، گفت: شعبه بانک- بیمه سامان حاصل یک روند تکاملی است و می توان ادعا کرد که یکی از نمونه های منحصر به فرد در کشور است.

وی اعتقاد همه مدیران ارشد و لایه های میانی مجموعه مالی سامان به راه اندازی شعبه بانک- بیمه را عامل اصلی پیاده سازی نهایی این طرح دانست و بیان کرد: همه مجموعه سامان دست به دست هم دادند تا امروز شاید افتتاح این شعبه باشیم.

مدیرعامل بیمه سامان با اشاره به اینکه ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان بانک سامان با ساده ترین روش، همواره در دستور کار مجموعه سامان بوده است، توضیح داد: هدف نهایی شرکت بیمه سامان از فعالیت در مجموعه بانک- بیمه این است که برای مشتریان بانک سامان، ارزش ایجاد کنیم، بنابراین ما به دنبال فروش یا سودآوری برای بیمه سامان نیستیم.

ضرابیه با اظهار خوشنودی از این که بانک- بیمه سامان پس از فراز و نشیب بسیار و عبور از مسیرهای پر پیچ و خم افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: وضعیت بیمه سامان از بعد ارائه خدمات و محصولات، رضایت نهاد ناظر، کیفیت نیروی انسانی، گستردگی شبکه فروش، توانگری مالی و سرمایه در بازار بیمه کشور درخشان است.

وی با تاکید بر این که بیمه، چیزی جز اعتبار نیست، افزود: اعتبار مجموعه سامان، پشتوانه بیمه سامان است و ما تلاش می کنیم از حداکثر این اعتبار برای خدمت رسانی به مشتریان بانک سامان استفاده کنیم.

منصور مومنی معاون بانکی و بازاریابی بانک سامان هم در این مراسم با اشاره به این که نحوه ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان این بانک همواره یک دغدغه جدی میان کارکنان بوده است، اظهار کرد: امیدوارم با ساختاری که برای شعبه بانک- بیمه سامان در نظر گرفته شده، دغدغه های همکاران در این زمینه رفع شود.

وی با بیان این که هدف مجموعه سامان فقط راه اندازی یک شعبه نبوده است، یادآور شد: ما می خواهیم در فرایندها تغییراتی ایجاد کنیم تا در نتیجه آن سرعت عمل در انجام کارها و پاسخگویی به مشتریان افزایش یابد.

بنابر گفته مومنی، این تغییر فرایندها به افزایش کیفیت و کمیت ارائه خدمات بیمه سامان به مشتریان بانک سامان منجر خواهد شد و البته لازمه آن، تعامل دائمی دو طرف با همدیگر است.

گفتنی است این مراسم با حضور مدیران و روسای شعب بانک و بیمه سامان در تاریخ ۲۷ بهمن ماه درسالن تلاش وزارت کار برگزار شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=126507
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

شعبه تخصصی بانک- بیمه سامان افتتاح شد
شعبه تخصصی بانک- بیمه سامان افتتاح شد
شعبه تخصصی بانک- بیمه سامان افتتاح شد
شعبه تخصصی بانک- بیمه سامان افتتاح شد
شعبه تخصصی بانک- بیمه سامان افتتاح شد