جهان امروز جهان فناوری است، زندگی الکترونیکی یک واقعیت است و هیچ وجهی از زندگی بشر از تاثیرات این پدیده دور نخواهد ماند. کشور ما در حال ورود به جهان الکترونیک است و بنگاههایی در این بین شانس بقا و حفظ مشتری را دارند که بتوانند خود را با این تغییرات وفق داده و خدمات نوین ارائه دهند.

به گزارش اخبارپول، الکترونیکی شدن خدمات بانکی از مولفه‌های اصلی جهان الکترونیکی است. دیگر نیازی نیست برای انجام کارهای بانکی مجبور به تحمل ترافیک سنگین باشیم و وقت خود را در صف‌های طولانی بانک‌ها هدر دهیم چرا که با چند کلیک ساده در تلفن همراه خود می توان بسیاری از خدمات بانکی را انجام داد. این کار علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، آلودگی هوا را کاهش داده و با مصرف کمتر کاغذ، کمک به حفظ محیط زیست می کند. از سویی دیگر برای بانکها نیز مزیتهای بسیاری از جمله کاهش بهای تمام شده پول از طریق کاهش شعب و کاهش هزینه نیروی انسانی را در بردارد.

امروزه یکی از شیوه‎های نوین که در عرصه خدمات بانکی مورد توجه اساسی قرار گرفته، عرضه خدمات مالی و بانکی با استفاده از تلفن‎های همراه است. با اینکه درکشور ما عمر چندانی از ظهور همراه بانک‌ها نمی گذرد اما به دلیل تجربه مطلوب کاربران، با استقبال خوبی در بین مشتریان روبرو بوده است. در این بین بانک‌هایی توانسته اند موفقتر عمل کنند که فقط پیرو نبوده بلکه پیشرو باشند و خدمات نوین ارائه دهند.

بانک ملت با ارائه دو خدمت همراه بانک و همراه پلاس توانسته جایگاه درخوری در بین مردم کسب کند. همراه پلاس این بانک در کنار همراه بانک که مخصوص کارتهای بانک ملت است، سعی در ارائه خدمت و تسهیلات به مشتریان سایر بانک‌ها نیز کرده به طوری که بهترین مبلغان این خدمت استفاده کنندگان آن هستند.

زیرساخت های فناوری اطلاعات، نرم افزار، سخت افزار، دانش فنی و سرمایه انسانی برای پروژه بانکداری الکترونیک در بانک ملت فراهم شده که این به نوبه خود انقلابی بزرگ در حوزه فناوری های نوین بانک ملت رقم زده است.

خاطرنشان می شود حجم دانلود سامانه جدید همراه بانک در روزهای نخستین آن و سوالاتی که مشتریان درباره خدمات جدید این سامانه از مرکز تماس پرسیده اند نشان می دهد که مشتریان به روز و با محصولات بانک ملت، همگام هستند.

*خدمات ارائه شده از طریق سامانه همراه پلاس ملت

انتقال وجه کارت به کارت از مبداء ۲۱بانک عضو شتاب (در حال حاضر انتقال وجه از مبدأ کارت بانک‌های ملت، ملی، تجارت، کشاورزی، پارسیان، پاسارگاد، اقتصاد نوین، سامان، شهر، دی، سرمایه، حکمت ایرانیان، انصار، آینده، پست بانک، قوامین، صنعت و معدن، گردشگری، ایران زمین، خاورمیانه و مهر اقتصاد میسر است و به زودی سایر بانک‌ها نیز اضافه خواهد شد.)

دریافت شبا کارت متمرکز ملت‌/ حساب ملت، خرید شارژ برخط‌/ بسته اینترنتی، پرداخت قبوض

پرداخت قبض موبایل با روش استعلام، پرداخت اقساط، امکان جستجوی شعب، امکان انجام تکرار تراکنش، بایگانی تراکنش ها، مدیریت پروفایل مشتری از طریق منوی تنظیمات، اضافه شدن بخش اعلانات به صورت Push Notification و کیف پول الکترونیکی ملت.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=126394
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

همراه بانک و همراه پلاس ملت، تحولی بزرگ در حوزه فناوری‌های نوین بانکی
همراه بانک و همراه پلاس ملت، تحولی بزرگ در حوزه فناوری‌های نوین بانکی
همراه بانک و همراه پلاس ملت، تحولی بزرگ در حوزه فناوری‌های نوین بانکی
همراه بانک و همراه پلاس ملت، تحولی بزرگ در حوزه فناوری‌های نوین بانکی
همراه بانک و همراه پلاس ملت، تحولی بزرگ در حوزه فناوری‌های نوین بانکی