- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

ارتباط مستقیم تلفنی بانک رفاه با مشتریان

به گزارش اخبارپول، [1] به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، رحمتی عضو هیأت مدیره بانک رفاه با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان و مخاطبان این بانک در سراسر کشور خواهد بود.

براین اساس مخاطبان و مشتریان بانک [2] می توانند روز پنج شنبه مورخ ۹۷.۱۱.۲۵ از ساعت ۱۲ الی ۱۳با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۵ ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.