ساسان شیردل از راه اندازی یک سرویس ارزش افزوده جدید در اینترنت‌بانک مسکن در حوزه کنترل درآمد- هزینه شخصی از سوی مشتریان خبر داد.

به گزارش اخبارپول، مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن با تاکید بر اینکه یکی از وظایف بانک مسکن، ارائه سرویس هایی است که مشتریان بتوانند به راحتی در حوزه های مالی فعالیت کرده و انواع خدمات پرداخت، گزارش‌گیری و نظایر آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به ساده ترین و البته امن ترین صورت دریافت کنند، اظهار کرد: از این رو حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن برای ارائه یک سرویس ارزش افزوده به مشتریان برنامه ریزی و آن را اخیرا در سامانه اینترنت‌ بانک مسکن پیاده کرده است که به واسطه آن مشتریان می توانند بر سبد درآمد – هزینه های خود نظارت و کنترل داشته باشند.

وی با بیان اینکه ارائه سرویس های ارزش افزوده به منظور تقویت ارتباط با مشتریان و پاسخ به نیازهای آنها یکی از سیاست های اصلی بانک مسکن در حوزه فناوری اطلاعات است، ادامه داد: سرویس جدیدی که چندی پیش به اینترنت‌ بانک مسکن افزوده شده و اکنون برای مشتریان قابل استفاده است، در واقع به نوعی یک سیستم حسابداری شخصی است که به مشتریان بانک مسکن کمک می کند به سادگی تراکنش‌های خود و میزان دریافتی و پرداختی حساب‌شان را کنترل کنند.

شیردل بیان کرد: در این سرویس امکانی وجود دارد که هر تراکنش بانکی انجام شده بر اساس نوع آن به شکل هوشمند به جداول درآمد و هزینه مشتری بانک منتقل می‌شود و می‌توان در هر زمان، سرجمع درآمدها و هزینه‌ها را مشاهده کرد.

مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن با بیان اینکه این سرویس یک بسته ویژه برای مدیریت کامل تمام درآمدها و هزینه‌های فرد که از طریق حساب بانک مسکن انجام می‌شود، است، به مشتریان بانک مسکن توصیه کرد با فعال سازی اینترنت‌بانک خود از این امکان بهره‌مند شوند.

وی از برنامه‌ریزی برای توسعه این سرویس نیز خبر داد و افزود: طبعا این سرویس یک سیر بلوغ را در ماه‌های آتی طی خواهد کرد و امکانات آن پس از گذشت مدتی از زمان بهره‌برداری و کسب بازخورد از مشتریان، تقویت خواهد شد.

شیردل از کاربران اینترنت‌ بانک مسکن دعوت کرد، ضمن استفاده از این سرویس جدید و جذاب، انتقادها، پیشنهادها و ایده‌های خود برای بهبود آن را از طریق مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن (Call Center) به شماره «۰۲۱۶۱۰۸۸» در میان بگذارند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=126235
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اینترنت‌بانک مسکن به «حسابداری شخصی» مجهز شد
اینترنت‌بانک مسکن به «حسابداری شخصی» مجهز شد
اینترنت‌بانک مسکن به «حسابداری شخصی» مجهز شد
اینترنت‌بانک مسکن به «حسابداری شخصی» مجهز شد
اینترنت‌بانک مسکن به «حسابداری شخصی» مجهز شد