- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه

به گزارش اخبارپول [1]، بانک رفاه با هدف تسهیل و گسترش ارائه خدمات بانکی روزآمد برای آحاد اقشار جامعه و صرفه جویی در وقت و هزینه های دریافت خدمات بانکی و کمک به حفظ محیط زیست، نسبت به توسعه زیرساخت ها، ابزار و کانال های الکترونیکی خود به صورت متوازن و همه جانبه اقدام کرده است.

برهمین اساس، نتایج توسعه زیرساخت‌ها شامل رشد ۹۳ درصدی در تعداد دستگاه های خودپرداز، رشد ۷ درصدی تعداد پایانه‌های فروشگاهی، رشد ۱۳۸ درصدی تعداد کارت های بانکی صادره، رشد قابل توجه در تعداد پذیرندگان درگاه پرداخت اینترنتی، رشد قابل توجه مشتریان فعال اینترنت بانک و موبایل بانک، در بانک رفاه [2] بوده است.

گفتنی است، هم اکنون بیش از ۹۴ درصد از تراکنش های بانک رفاه از طریق ابزارهای پرداخت و کانال های بانکداری الکترونیک به انجام می رسد.