- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

برگزاری انتخابات اعضای شورای هماهنگی بیمه ما

به گزارش اخبارپول، [1] حجت بهاری فر ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دستاوردهای انقلاب در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: هدف اصلی برگزاری نشست با نمایندگان، آگاهی از نیازها و دغدغه های شبکه فروش است که این مهم از طریق برگزاری انتخابات اعضای شورای هماهنگی و معرفی نمایندگان منتخب برای ارتباط هرچه بهتر بین شبکه فروش و ستاد قابل دستیابی است.

مدیرعامل بیمه “ما” بر لزوم تشکیل انجمن های صنفی تاکید کرد و ادامه داد: رشد حرفه‌ای‌گری و اخلاق و منش حرفه‌ای با وجود چنین تشکل صنفی که ارتباط مستقیم با شغل و حرفه افراد دارد، ترویج خواهد یافت. بنابراین وظیفه تمام متولیان صنعت است که راه را برای تشکیل انجمن صنفی فراهم کرده و دیدگاه‌ها و نظرات خود را در جراید حرفه‌ای ارائه کنند.

صالح شیری معاون شبکه فروش و توسعه بازار در این نشست با اشاره به اهمیت نقش نمایندگان در عملکرد شرکت بیان کرد: در برنامه راهبردی شرکت، توجه ویژه و خاصی به شبکه فروش و نقش نمایندگان در کیفیت عملکرد شرکت شده است.

وی افزایش کیفیت، دقت و سرعت در ارائه خدمات پس از فروش را حائز اهمیت دانست و توضیح داد: برای حصول به این نتیجه باید اقداماتی مانند جذب نمایندگان بیمه های عمر و سرمایه گذاری و تفویض اختیار در زمینه صدور و پرداخت خسارت انجام شود.

شیری عنوان کرد: در راستای ارتقای کیفیت شبکه فروش، افزایش دانش و مهارت نمایندگان در بازاریابی و مدیریت بازار و توانمندسازی آنها از لحاظ فنی در نظر گرفته شده است.

در ادامه ی نشست، معاون فنی شرکت خطاب به نمایندگان اذعان کرد: همه ما اعضای یک خانواده هستیم و منافع ما به یکدیگر وابسته است از این رو برای محافظت از اعتبار و کیان شرکت لازم است تا منافع سازمان را بر منافع شخصی ارجحیت دهیم.

قربانی یادآور شد: اگر طرفین به صورت متقابل یکدیگر را درک کنند و در صدد برطرف کردن نیازها و مشکلات همدیگر باشند، بدون شک با انسجام، همدلی و برنامه‌ریزی در اهداف خود موفق تر خواهیم بود.

قابل ذکر است در ادامه، جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان با مدیرعامل و معاونین بیمه “ما” [2] در مورد مسائل و دغدغه های نمایندگان برگزار شد و نمایندگان سوالات خود را در خصوص مسائل فنی، فروش، بازاریابی و تبلیغات مطرح کردند.

در این مراسم، انتخابات اعضای شورای هماهنگی نمایندگان استان تهران نیز برگزار شد و ۳ نماینده منتخب جهت تسهیل ارتباط میان ستاد و نمایندگان معرفی شدند.

گفتنی است، در پایان، طی مراسمی از نمایندگان برتر استان که در فروش تمام بیمه نامه ها و شاخص های بیمه گری و مالی برتر بودند، قدردانی به عمل آمد.