با افتتاح باجه بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهر انبارالوم، وحدت اقوام ومذاهب در نظام جمهوری اسلامی ایران در دهه فجر انقلاب اسلامی به منصه ظهور رسید.

به گزارش اخبارپول، به مناسبت آغاز چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، باجه بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهر انبارالوم از توابع شهرستان آق قلا با حضور عیسی امامی، عضو هیات مدیره بانک و همراهی حاج آخوند امدادی، امام جمعه اهل تسنن و حجت الاسلام شیخ مهدی شیخی، امام جمعه اهل تشیع انبارالوم وسایر مسئولین محلی و استانی افتتاح شد.

در این مراسم با شکوه، همه اقشار ساکن در شهر انبارالوم باحضور گرم وکم نظیر خود از ابتدای صبح صحنه بی بدیلی از اتحاد شیعه وسنی و سیستانی وترکمن رقم زدند.

عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه، با تبریک افتتاح باجه برای مردم شهر انبارالوم که شهر وحدت و یکدلی در استان گلستان است، ثمرات این اقدام نیک را نتیجه ایثار و از خودگذشتگی مردم فهیم این منطقه دانست و با نگاهی توام با رویکرد اقتصادی توجه مردم و حاضرین جلسه را بر فاکتورهای اقتصادی و اشتغالزایی حاصل از وجود این نهاد مالی و اقتصادی مبتنی بر بانکداری ناب اسلامی جلب کرد.

وی اظهار کرد: همه مردم میتوانند با تکیه بر خدمات کم نظیر و ارزان قیمت بانک قرض الحسنه مهر ایران، بیش از پیش در رونق و شکوفایی اقتصادی خانوار خود و منطقه سهیم باشند و با ایجاد بسترهای مناسب اشتغالزایی موثر، پویا و با ثبات را برای خود وخانواده و آیندگان رقم زنند.

در ادامه، امام جمعه اهل تشیع شهر انبار الوم نیز برکات سنت نیکوی قرض السنه را برای مردم بیان کرد و افتتاح این شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران را مسیری روشن برای فردای بهتر مردم منطقه قلمداد کرد.

وی ایجاد این بانک را از خواست های اصلی مردم شهر عنوان کرد و تحقق این خواسته را نیز از برکات دهه فجر و انقلاب اسلامی ایران و از طرفی تلاش مدیران کشوری و استانی بانک برای مردم محروم انبار الوم انست.

امام جمعه اهل تسنن انبارالوم نیز برکت قرض الحسنه را وعده الهی برشمرد و با ذکر دعا با گویش ترکمنی در حق عموم مردم ونظام اسلامی، موفقیت روز افزون را برای همگان و بانک قرض السحنه مهر ایران از درگاه الهی مسألت کرد.

تقوی مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان گلستان، نیز به تبیین این رویداد مهم و تلاش مدیران ارشد بانک در فراگیر کردن خدمات از سوی بانک برای آحاد مردم سخن گفت و افتتاح باجه در شهر انبار الوم را از مصادیق توجه مدیران بانک به تمام مردم در تمامی نقاط کشور دانست.

در پایان مراسم، حاج آخوند امدادی و حاج شیخ مهدی شیخی با تکمیل کردن فرم های مربوطه اقدام به افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز کردند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=125888
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افتتاح باجه بانک قرض الحسنه مهر در شهر انبارالوم استان گلستان
افتتاح باجه بانک قرض الحسنه مهر در شهر انبارالوم استان گلستان
افتتاح باجه بانک قرض الحسنه مهر در شهر انبارالوم استان گلستان
افتتاح باجه بانک قرض الحسنه مهر در شهر انبارالوم استان گلستان
افتتاح باجه بانک قرض الحسنه مهر در شهر انبارالوم استان گلستان