رییس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: این سازمان به تدریج در حال دریافت سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۹۶ از شرکت‌های سرمایه پذیر است و به مرور این سود را میان گروه‌های مختلف مشمولان توزیع می‌کند.

به گزارش اخبارپول، میر علی اشرف پوری حسینی اظهار کرد: پس از برگزاری مجامع عمومی، شرکت ها طبق قانون ۸ ماه فرصت دارند سود تقسیمی خود را پرداخت کنند.

وی متذکر شد: بر این اساس این سازمان به تدریج در حال دریافت سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۹۶ از شرکتهای سرمایه پذیر است و به مرور این سود را میان گروه های مختلف مشمولان توزیع می کند.

رییس سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد: تا به امروز سود سهام عدالت همه مشمولان مربوط به کمیته امداد و سازمان بهزیستی پرداخت شده است و مشمولان مربوط به گروه روستائیان و عشایر نیز به تدریج در حال دریافت سود سهام عدالت خود هستند.

پوری حسینی ادامه داد: بر این اساس با پایان یافتن توزیع سود سهام عدالت میان مشمولان مربوط به گروه روستائیان و عشایر، توزیع سود سهام عدالت میان مشمولان سایر گروهها نیز به تدریج آغاز خواهد شد.

وی در خصوص زمان آزادسازی سهام عدالت نیز افزود: لایحه آزادسازی این سهام سال گذشته توسط دولت به مجلس ارائه شد و در حال حاضر این لایحه در دست بررسی است. بر این اساس به محض این که بررسی ها در این زمینه به نتیجه برسد، اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام خواهد شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=124841
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ادامه واریز سود سهام عدالت مشمولان
ادامه واریز سود سهام عدالت مشمولان
ادامه واریز سود سهام عدالت مشمولان
ادامه واریز سود سهام عدالت مشمولان
ادامه واریز سود سهام عدالت مشمولان