ریاست هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون با همراهی عضو هیات‌مدیره این بانک در محل اتحادیه اسکاد با رییس هیات‌مدیره، مدیرعامل و اعضاء هیات‌مدیره این اتحادیه دیدار کرد.

به گزارش اخبارپول، حجت‌الله مهدیان با همراهی عضو هیات‌مدیره و تعدادی از مدیران ستادی این بانک صبح امروز در محل اتحادیه اسکاد با رییس هیات‌مدیره، مدیرعامل و اعضاء هیات‌مدیره این اتحادیه دیدار کردند.

عبداللهی رییس هیات‌مدیره اسکاد بابیان اینکه این اتحادیه از مشتریان نخستین صندوق تعاون کشور سابق و بانک توسعه تعاون در شرایط فعلی است، اظهار کرد: اتحادیه اسکاد به‌عنوان یک شبکه تامین و توزیع کشور در کالا و مایحتاج ضروری، نقش کلیدی در این برهه از زمان به نسبت گذشته داشته و خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه استفاده حداکثری از فرصت‌ها و تبدیل تهدیدها به فرصت با استفاده از ظرفیت بخش تعاون امکان‌پذیر است تاکید کرد: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک بانک تخصصی و توسعه‌ای می‌تواند نقش مؤثر و کاربردی در بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود ایفا کند.

عبداللهی در این‌باره توضیح داد: ایجاد انسجام درون بخشی و تعامل و همکاری فی‌مابین موجب می‌شود که بتوان با استفاده از حمایت‌های اعتباری بانک توسعه تعاون نسبت به تأمین به‌موقع کالا و اقلام مایحتاج و ضروری مردم اقدام و متعاقب آن با بهره‌گیری از شبکه توزیع تعاونی‌های مصرف و با حذف روندهای غیرضروری و زائد با هزینه کمتر کالا را به دست مردم رساند.

رییس اتحادیه اسکاد ضمن قدردانی و قدرشناسی از تلاش و خدمات بانک توسعه تعاون اذعان کرد: در شرایط فعلی در جنگ اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه قرارگرفته‌ایم و بی‌تردید با مأموریت سنگین و مهمی که در حوزه تهیه و تأمین بر عهده این اتحادیه گذاشته‌شده است، انتظار حمایت حداکثری از بانک توسعه تعاون را می‌طلبد و بی‌تردید در این شرایط می توان بار دیگر برای بازخوانی و تجدیدنظر نسبت به ظرفیت و توانمندی‌های بخش تعاون، اتحادیه‌های سرا سری، شرکت‌های تعاونی و بانک توسعه تعاون گام‌های اساسی برداشت.

وی و سایر اعضاء هیات‌مدیره این اتحادیه تلاش برای کمک به افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون و ارتقاء توانمندی مالی این بانک را برای گسترش فعالیت تعاون گران جزء برنامه‌های جدی خود تلقی کرده‌اند و دراین‌باره تأکید کردند، بی‌تردید به هر میزآن‌که بر ظرفیت و توانمندی مالی و قدرت تسهیلات دهی بانک توسعه تعاون از طریق افزایش سرمایه بانک و همچنین هدایت نقدینگی موجود در بخش تعاون افزوده شود به همان مقدار می‌توان شاهد رشد و اعتلای فعالیت تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی شد.

گفتنی است که این جلسه با حضور سایر مدیران اتحادیه شرکت‌های تعاونی مصرف استانی، اعضاء هیئت‌رئیسه اتحادیه سرا سری تشکیل شد و مطالبی به‌نوبت پیرامون همکاری و تعامل بیشتر مطرح گردید.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=124600
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارزیابی مثبت مدیرعامل بانک توسعه تعاون از اتحادیه اسکاد
ارزیابی مثبت مدیرعامل بانک توسعه تعاون از اتحادیه اسکاد
ارزیابی مثبت مدیرعامل بانک توسعه تعاون از اتحادیه اسکاد
ارزیابی مثبت مدیرعامل بانک توسعه تعاون از اتحادیه اسکاد
ارزیابی مثبت مدیرعامل بانک توسعه تعاون از اتحادیه اسکاد