اختتامیه نهمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، در دانشگاه الزهرا برگزار شد.

به گزارش اخبارپول، اختتامیه نهمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، با حضور و سخنرانی دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و جمعی از مسوولان در محل دانشگاه الزهرا برگزار شد.

در این راستا، پیاده سازی و استقرار نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد مدل ها، چارچوب ها و تکنیک های پیاده سازی و استقرار نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد راهکارها و چالش های پیاده سازی و استقرار نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی، معرفی تجربیات موفق در استقرار بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، ارزیابی بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی، مقایسه تطبیقی مدل های بلوغ نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، سنجش میزان بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی، نقش حسابرسی عملکرد در اجرای نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد و نقش و کارکرد قوه مقننه در اجرای نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد از محور های نهمین کنفرانس بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد بود که به مدت دو روز با حضور متخصصان و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

همچنین در اختتامیه این همایش پانلی به موضوع بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد توسط دکتر عادل آذر، دکتر سید رحمت ا.. اکرمی، مهندس نعمت الله ترکی و دکتر محمد قاسمی برگزار شد. در ادامه نیز اراِیه ای توسط دکتر کریم بیات، دبیر اجرایی کنفرانس با موضوع مدل بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم پس از قراِئت بیانیه پایانی، لوح سپاس و تندیس های نهمین کنفرانس بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، توسط وزیر اقتصادی و دارایی به سازمان های برتر ارائه شد.

در ضمن لوح قدردانی و تندیس برنز جایزه بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد به بانک مسکن تقدیم شد و این لوح و تندیس را جعفرآقاملایی عضو هیأت مدیره این بانک دریافت کرد.

همچنین لوح سپاس و تندیس برنز جایزه بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد به بانک ملی ایران و به نماینده این بانک آقای خاتونی ارائه شد.

بنابر این گزارش، تندیس نقره ای نهمین کنفرانس بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد به دستگاه های زیر تقدیم شد:

۱- شهرداری مشهد

۲- سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور

۳- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

همچنین لوح قدردانی و سپاس به دو سازمان مدیریت برنامه ریزی تهران و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهدا شد.

لازم به ذکر است، بر اساس الزامات قانونی تصریح شده در قانون برنامه ششم توسعه(بند پ-ماده۷و بندپ-ماده۸)مبنی بر طراحی و استقرار نظام بودجه ریزی برمبنای عملکرد در دستگاه های اجرایی، بانک مسکن از سال۱۳۹۵ اقدام به انجام مطالعات اولیه کرده و در سال۹۶ طی قرارداد منعقده با شرکت مجری پروژه نسبت به استقرار نظام بودجه ریزی در این بانک کرده که تاکنون ۹۰% از پروژه مذکور در بانک مسکن پیاده سازی شده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=124581
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اهدا تندیس برنز کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد به بانک مسکن
اهدا تندیس برنز کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد به بانک مسکن
اهدا تندیس برنز کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد به بانک مسکن
اهدا تندیس برنز کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد به بانک مسکن
اهدا تندیس برنز کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد به بانک مسکن