نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، با اشاره به رشد ۲۷ درصدی این شرکت در ۹ ماه سال جاری، اعمال نظارت هوشمند بر فرآیند عملیات پرداخت خسارت را عامل تأثیر‌گذاری در کاهش ضریب خسارت بیان کرد.

به گزارش اخبارپول، ابراهیم کاردگر در جلسه شورای مدیران این شرکت که در محل ساختمان سعدی برگزار شد، با ارائه‌گزارشی از عملکرد ۹ ماهه شرکت، خواستار افزایش نظارت بر حوزه‌های مختلف ستادی و صف شد و اظهار کرد: برای کنترل و رسیدگی بهینه بر امور لازم است از ابزارهای نظارتی به درستی و به بهترین شکل ممکن استفاده شود که یکی از این ابزارها، بهره‌گیری از نظارت هوشمند است که موجب تقویت فرآیند کنترل سیستم خواهد شد.

وی، جلوگیری از پرداخت خسارت غیر واقع و یا تکراری را از فواید استفاده از نظارت هوشمند بیان کرد و از مدیران شرکت خواست با استفاده درست و بهینه از امکانات و قابلیت‌های “داشبورد مدیریتی”، ضمن‌کوتاه‌کردن فرآیند امور، به تقویت ابزارهای نظارتی کمک شایانی داشته باشند.

مدیر عامل بیمه دانا، دوری از انعقاد قراردادهای زیان‌ده را مورد تأکید قرار داد و گفت: خوشبختانه در ۹ ماهه اول امسال حدود ۲۲۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولید‌کردیم که حاکی از رشد ۲۷ درصدی بیمه دانا در این مدت بوده است.

کاردگر تصریح کرد: اگر همین روند تا پایان امسال ادامه یابد، ضمن تحقق بودجه پیش بینی شده، موجب افزایش پرتفوی نیز می‌شود.

وی، ضریب خسارت در رشته بیمه درمان و شخص ثالث را از چالش‌های مهم صنعت بیمه توصیف کرد و اصلاح فرآیند سیستم پرداخت خسارت را یکی از عوامل تأثیرگذار در کاهش ضریب خسارت دانست و اضافه کرد: برای موفقیت بیشتر در پیشرفت امور لازم است فرایندهای سازمانی از جمله سیستم پرداخت خسارت اصلاح و بازنگری شود تا با کوتاه کردن این فرایندها، امور در مصدر واقعی خود قرار گرفته و اجرا شوند.

مدیر عامل بیمه دانا در بخش دیگری از سخنان خود، شکل‌گیری کمیته‌های جبران خدمات، ریسک، حسابرسی و سرمایه‌گذاری را مورد تأکید قرار داد و اظهار امیدواری کرد با تشکیل و عملیاتی شدن این کمیته‌ها، نقش و تأثیر‌گذاری بیشتری از بیمه دانا در صنعت بیمه شاهد باشیم.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=124502
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رشد ۲۷ درصدی بیمه دانا در ۹ ماه سال جاری
رشد ۲۷ درصدی بیمه دانا در ۹ ماه سال جاری
رشد ۲۷ درصدی بیمه دانا در ۹ ماه سال جاری
رشد ۲۷ درصدی بیمه دانا در ۹ ماه سال جاری
رشد ۲۷ درصدی بیمه دانا در ۹ ماه سال جاری