سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی به همراه هیئت عامل و مدیران خود روز چهارشنبه ۱۹ دی ماه از شرکت بیمه رازی بازدید کرد.

به گزارش اخبارپول، بختیاری مدیرعامل بیمه رازی، ضمن خوش آمد گویی به رئیس کل بیمه مرکزی و هیئت همراه، حضور ایشان و مدیران بیمه مرکزی را به خاطر همراهی و همدلی با صنعت بیمه و توجه به مشکلات اهالی این صنعت، قابل توجه و مورد قدردانی دانست.

وی گزارشی از فعالیت ها و برنامه های پیش روی شرکت اذعان داشت: شرکت بیمه رازی بیش از چهارماه است که مدیرعامل جدید را در مجموعه خود دارد و در این مدت پس از شناخت صورت گرفته و بررسی مسائل، در مرحله برنامه ریزی و نحوه اجرا است. این شرکت با نیروهایی جوان و با تجربه با سخت کوشی و همدلی توأم با رعایت ارزش های سازمان؛ دلسوزی، اخلاق مداری و دانایی در نظر دارد شرکتی الگو محور در صنعت بیمه شود.

بختیاری در ادامه از برنامه استراتژی شرکت تا سال ۱۴۰۰ و توجه به جایگاه ذی نفعان اعم از پرسنل، نمایندگان و سهامداران صحبت کرد و ایشان نقش پرسنل و شبکه فروش را برای رسیدن به اهداف شرکت حائز اهمیت دانست و نیز عنوان کرد که در این راستا اقدامات ارزشمندی در حال انجام است.

همچنین در ادامه یزدخواستی رئیس هیات مدیره، ضمن خوش آمدگویی به رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه، از برنامه های انجام شده و اهمیت بازنگری در ترکیب پرتفوی شرکت صحبت کرد، وی با اشاره به فعالیت های انجام گرفته در سال های گذشته، بازنگری در این اقدامات را از برنامه های مهم شرکت دانست.

در ادامه سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی، همدلی و همگرایی را نسخه شفابخش صنعت بیمه بیان کرد و گفت: شرکت های بیمه باید رویکرد اصلی خود را مشخص کنند و با حرکت در مسیر تعیین شده، متناسب با ظرفیت های نیروی انسانی و فضای کسب و کار به فعالیت بپردازند.

وی در نشست مشترک اعضای هیات عامل بیمه مرکزی و مدیران شرکت بیمه رازی، با اعلام این مطلب تصریح کرد: مشکلات شرکت های بیمه ریشه در گذشته ها دارد و ما انتظار نداریم این مسائل یک شبه حل شوند اما توقع ما این است که با زمانبندی و اتخاذ تدابیر مناسب برای رفع مشکلات تلاش شود.

سلیمانی تفکرات مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ها را زمینه ساز رشد یا رکود مجموعه ها ارزیابی کرد و توضیح داد: دیدگاه های مترقی مدیران یک مجموعه اقتصادی در کنار اراده کارکنان و اشتیاق آنان برای توسعه شرکت می تواند راهگشا باشد. وی خاطرنشان کرد: طرح مشکلات موجود صنعت بیمه و شناخت از آن، اهمیت ویژه ای دارد و نباید از مطرح شدن مسائل موجود واهمه داشته باشیم.

رییس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح ویژگی های سرمایه گذاری در صنعت بیمه و ترکیب سهامداران آن، تاکید کرد: سهامداران باید به این باور برسند که صنعت بیمه یک تجارت جانبی نیست و یک بیزینس بزرگ محسوب می شود.

وی در پایان با ابراز خرسندی از فعالیت های اخیر شرکت بیمه رازی نسبت به رعایت کامل حاکمیت شرکتی، تاکید کرد و افزود: خودکنترلی و بازتعریف رابطه مدیریت و سهامداران و همچنین نهادسازی هوشمندانه می تواند شرکت های بیمه را به بالاترین سطح ممکن برساند.

لازم به ذکر است در پایان نیز رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه از قسمت های فنی شرکت بازدید کردند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=124495
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از شرکت بیمه رازی
بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از شرکت بیمه رازی
بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از شرکت بیمه رازی
بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از شرکت بیمه رازی
بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از شرکت بیمه رازی