شاخص بورس از ابتدای سال جاری تاکنون در مدت ۱۹۵ روز معاملاتی ۷۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش اخبارپول، از ابتدای سال جاری تاکنون در مدت ۱۹۵ روز معاملاتی تعداد ۴۱۰میلیارد و ۷۶۹میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۲۵۶هزار و ۸۰۴میلیارد ریال در ۲۴میلیون و ۷۴۳هزار و ۶۶۵دفعه در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفته است.

بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۲۸۳میلیارد و ۳۲۱میلیون سهم به ارزش ۷۱۹هزار و ۲۵۲میلیارد ریال در ۱۳میلیون و ۸۷۱هزار و ۳۸۸نوبت در بازار اول؛ ۱۲۰میلیارد و ۲۱۵میلیون سهم به ارزش ۳۸۶هزار و ۸۶۳میلیارد ریال در ۱۰میلیون و ۶۳۱هزار و ۷۳۷نوبت در بازار دوم؛ ۱۰۶میلیون سهم به ارزش ۱۰۵هزار و ۲۱۰میلیارد ریال در ۲۹هزار و ۷۷۳نوبت در بازار بدهی؛ ۲میلیارد و ۷۴۳میلیون سهم به ارزش ۱۸۸میلیارد ریال در ۴ هزار و ۶۷۳نوبت در بازار مشتقه و ۴میلیارد و ۳۸۴میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۴۵هزار و ۲۹۱میلیارد ریال در ۲۰۶هزار و ۹۴نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، شاخص کل نیز که معاملات سال جاری بورس را از ارتفاع ۹۶هزار و ۲۹۰واحد آغاز کرده است تاکنون با ۶۸هزار و ۵۳۹واحد افزایش معادل ۷۱درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۱۶۴هزار و ۸۲۹واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۵۳هزار و ۷۲۷واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۱۹هزار و ۸۴۴واحد افزایش مواجه شده‌اند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=124339
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رشد ۷۱ درصدی شاخص بورس
رشد ۷۱ درصدی شاخص بورس
رشد ۷۱ درصدی شاخص بورس
رشد ۷۱ درصدی شاخص بورس
رشد ۷۱ درصدی شاخص بورس