همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو با حضور نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیر عامل، مدیران و کارشناسان بیمه آسیا برگزار شد.

به گزارش اخبارپول، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این همایش با تصریح برخورداری این شرکت از کارشناسان حرفه ای و متخصص در حوزه خودرو، بر برنامه ریزی و آینده نگری بیمه آسیا در راستای مدیریت پورتفوی خودرو اشاره کرد.

مدیر عامل بیمه آسیا با تأکید بر اهمیت بالای خدمات پس از فروش در کنار فروش بیمه نامه، اظهار کرد: شرکت های بیمه صرفا وظیفه فروش بیمه نامه را ندارند.

نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا رقابت در صنعت بیمه را جدی توصیف کرد و اضافه کرد: توانگری، قدمت ، توان شبکه فروش و گستردگی در کشور از جمله نکات پراهمیت، فنی و کلیدی در انتخاب شرکت بیمه گر است.

ملکان، مدیرعامل شرکت پرشیا خودرو، در سخنانی ضمن اشاره به همکاری موفق و ۱۴ ساله بیمه آسیا و پرشیا خودرو، ادامه داد: مجموعه واحدهایی که به ما خدمات ارائه می دهند، مانند مهره های تسبیح با یکدیگر مرتبط هستند.

وی در ادامه افزود: میزان سرویس دهی و خدمات و زمان ارائه خدمات در رضایت بیمه گذار و افزایش وفاداری مشتریان بسیار حائز اهمیت است.

گفتنی است بازدید از قسمت های مختلف شرکت پرشیا خودرو و برگزاری کارگاه آموزشی از دیگر بخش های همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو بود.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=124268
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

برگزاری همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو
برگزاری همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو
برگزاری همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو
برگزاری همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو
برگزاری همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو
برگزاری همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو