- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

تجمیع ۱۲ اداره کل در ساختمان جدید ادارات مرکزی بانک ملی

به گزارش اخبارپول، [1] دکتر محمد رضا حسین زاده که امروز از ساختمان جدید ادارات مرکزی بانک موسوم به ساختمان فردوسی بازدید می کرد، با اشاره به اینکه کار احداث و بازسازی این ساختمان از چندین سال پیش توسط پیمانکاران گریدیک با طراحی مدرن به اتمام رسیده است، اظهار کرد: در ساختمان فردوسی آخرین تکنولوژی‌ها به کار گرفته شده و می توان گفت که یک ساختمان هوشمند است.

وی گفت: نوع چیدمان ادارات کل در داخل این ساختمان، کاملاً متفاوت با روش‌های قبلی است و باعث کاهش هزینه‌های قابل توجهی خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملی همچنین در بازدید از ادارات کل اعتبارات، بررسی طرح ها و مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد بانک که اخیرا در این ساختمان مستقر شده‌اند، بیان کرد: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، حداقل ۱۲ اداره کل بانک که در شهر تهران پراکنده شده بودند، در این ساختمان استقرار خواهند یافت و در نتیجه خواهیم توانست بخشی از املاک مازاد را به این طریق به فروش برسانیم.

حسین زاده ضمن قدردانی از معاونت پشتیبانی و ادارات کل مهندسی و املاک و کارپردازی که کار اتمام این پروژه را به عهده داشتند، افزود: با استقرار ادارات کل در این ساختمان، فرهنگ جدیدی در نوع چیدمان و نحوه خدمات دهی، معرفی و کاهش قابل توجهی در هزینه‌های اداری ایجاد خواهد شد.

همچنین این ساختمان از یک سالن همایش مدرن نیز برخوردار است و از این به بعد همایش‌های بانک در آن برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این بازدید، عباس شفیعی معاون پشتیبانی و تنی چند از روسای ادارات ستادی، مدیرعامل بانک ملی ایران را همراهی می کردند.

*بیشتر بخوانید

زورخانه بانک ملی میزبان علاقه مندان به آیین پهلوانی [2]

عملکرد مطلوب بانک ملی در تخصیص منابع صندوق توسعه [3]