نسخه های جدید همراه بانک، علاوه بر اینکه باعث می‌شوند افراد جامعه کارهای خود را به سرعت انجام دهند، از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند.

به گزارش اخبارپول، یکی از ابزارهایی که به کارهای افراد سرعت می‎بخشد دسترسی همیشگی آنان به بانک است. با موبایل بانک، افراد به راحتی میتوانند به امور خود رسیدگی کنند، مثلا آنها به راحتی خواهند توانست قبض پرداخت کنند، پول انتقال دهند و مواردی از این قبیل. که این امر تاثیر به سزایی از هدر رفت وقت افراد دارد.

بر اساس این گزارش، استفاده از موبایل بانک علاوه بر آسانی و هدر نرفتن زمان از امنیت بالایی برخوردار است. همچنین افراد دیگر مجبور نیستند تا برای هر کار کوچکی مدت ها در صف طولانی بانک ها منتظر بمانند، خیلی از مردم دیگر نیازی نیست در ساعت های مختلف روز یا شب از خانه خارج شوند و علاوه بر این از ایجاد ازدحام و ترافیک در خیابان و معابر عمومی جلوگیری می شود.

بانک پارسیان یکی از بانک هایی است که در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، همراه بانک پارسیان را ارائه کرده است، اخیرا نیز نسخه جدید همراه بانک پارسیان با نام پارسیان من برای انجام امور بانکی روزمره مشتریان حقیقی طراحی و پیاده سازی شده است. اشخاص حقیقی حتی اگر مشتری بانک پارسیان هم نباشند می توانند از طریق گوشی های هوشمند اندروید و iOS از خدمات پارسیان من بهره‌مند شوند.

دراین راستا، انواع انتقال وجه شتابی، بانکی و بین بانکی، پرداخت قبض و خرید شارژ با کارت‌های عضو شبکه شتاب، امکان اشتراک رسید تراکنش‌ها و صورتحساب از طریق برنامه‌های جانبی‌ گوشی تلفن همراه، مدیریت چک و تسهیلات، امکان ورود با اثر انگشت و مسیر یابی نزدیکترین شعبه از روی نقشه از جمله امکانات ارائه شده در پارسیان من است.

سامانه مدیریت حسابهای حقوقی و چند امضایی (کیلید)

این سامانه همچنین به منظور انجام امور بانکی شرکتها و مشتریانی که دارای حساب مشترک یا چند امضایی هستند ارائه شده است. دسترسی به این سامانه از طریق وب و گوشی‌های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید و iOS میسر شده است. صدور دستور پرداخت بانکی و بین بانکی( پایا و ساتنا) با امکان تعیین اولویت امضاداران، مشاهده و پرداخت تسهیلات، مشاهده دسته چک و ارائه صورتحساب از جمله امکانات ارائه شده در این سامانه است.

سامانه خانه پارسیان

سامانه خانه پارسیان، سامانه فعال سازی و غیر فعال سازی خدمات غیر حضوری بانک است که مشتری بانک بدون نیاز به مراجعه به شعبه می تواند از طریق این سامانه رمز اول و دوم اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک و رمز یکبار مصرف پیامکی را برای خود فعال و یا غیر فعال کند.

قابل ذکر است که سامانه فوق در دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایران در سال ۹۶ ، از میان شانزده محصول برتر ایرانی معرفی شده، مورد تقدیر کمیته ارزیابی تخصصی قرار گرفت.

سامانه خدمات ویژه

هدف این سامانه ارائه سرویس هایی نوینی است که در سامانه های دیگر بانک ارائه نمی شود. تاکنون سه خدمت، صورتحساب سپرده، گزارش مسدودی سپرده و خدمات پرداخت مستقیم قبوض (direct debit) در این سامانه وجود دارد که در زیر مختصر توضیح داده شده است.

۱- صورتحساب سپرده: مشتری قادر به دریافت صورتحساب در قالب های excel و pdf است. دو مزیت این سرویس نسبت به اینترنت بانک، نداشتن محدودیت تعداد رکورد (قابل تنظیم برای هر مشتری) و نیز شرح سند و بند سند به صورت شکیل در هر رکورد است. همچنین فیلدهای صورتحساب قابل حذف و اضافه است.

۲- گزارش مسدودی سپرده: این خدمت فقط در سامانه خدمات ویژه به مشتریان ارائه می گردد و مشتری می تواند گزارش عملیات مسدودی و رفع مسدودی صورت گرفته روی حساب خود را مشاهده کند.

۳- پرداخت مستقیم قبوض (direct debit): مشتری شماره های تلفن ثابت (سراسر کشور) و تلفن همراه اول را خود را جهت پرداخت قبض، به همراه یک شماره حساب در سامانه ثبت می کند و سامانه در بازه های زمانی مشخص، اقدام به استعلام از مخابرات و پرداخت قبض از حساب معرفی شده می کند. مشتری می تواند سقفی هم برای پرداخت بدهی قبوض خود در نظر بگیرد. همچنین گزارش عملیات صورت گرفته توسط مشتری در سامانه قابل رؤیت است.

۴- باشگاه مشتریان: سامانه باشگاه مشتریان که حدود دو سال است که از زمان رونمایی آن و ارائه در نمایشگاه های بانکی می گذرد، توسط معاونت طرح و برنامه طراحی و سیاست گذاری می شود. بخش فنی آن توسط این اداره و توسط پیمانکار انجام میگردد. باشگاه مشتریان سامانه ای متمرکز بر افزایش انگیزه و وفاداری مشتری است که با ارائه طرح های امتیازی مختلف و ارائه پاداش های متنوع سعی بر استفاده بیشتر از خدمات بانکی و تجمیع منابع ارزان قیمت می کند.

۵- سامانه پارس: ارائه خدمات به مشتریان vip بانک . خدمات شامل صورتحساب، پرداخت سود سهامداران، پرداخت قبوض، تولید و گزارش شناسه های واریز، امکان تعیین سطوح دسترسی متفاوت به کاربران سازمان، گزارش های چک های واگذار شده و صورتحساب آفلاین.

۶- بازارسرمایه: ارائه سرویس جهت انجام معاملات آنلاین بورس اوراق بهادر و ارائه خدمات جهت انجام معاملات نقدی و آتی بورس کالا.

۷- تلفن بانک: ارائه خدمات غیر حضوری مانند صورتحساب و گزارش گیری، انتقال وجه و…

۸- سامانه نوبت دهی پیامکی: که متصل به برنامه موبایل بانک پارسیان است یکی از دستاوردهای حوزه فناوری های نوین است که پروژه آن در اداره پشتیبانی فنی راه اندازی شده است.

*بیشتر بخوانید

حضور فعال بانک پارسیان در حمایت از طرح های توسعه ای

حمایت بانک پارسیان از فعالیت های خیریه انجمن آلزایمر ایران


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=124140
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

نسخه جدید همراه بانک پارسیان رونمایی شد
نسخه جدید همراه بانک پارسیان رونمایی شد
نسخه جدید همراه بانک پارسیان رونمایی شد
نسخه جدید همراه بانک پارسیان رونمایی شد
نسخه جدید همراه بانک پارسیان رونمایی شد