عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملّی ایران ضمن حضور در شعبه ممتاز ولایت با مدیران و کارکنان این شعبه دیدار و از تلاش های آنها قدردانی کرد.

به گزارش اخبارپول، محمود شایان در بازدید خود از عملکرد این شعبه در زمینه جذب منابع اظهار رضایت کرد.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی بانک افزایش رضایتمندی مشتریان است، اظهار کرد: نظام بانکی کشور شعبه محور است، بنابراین یکی از الزامات مهم مدیریت، نظارت دقیق و منظم بر عملکرد شعب است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران افزود: با توجه به فعالیت های مناسب و مطلوب این شعبه، زمینه ارتقای خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان باید بیش از پیش افزایش یابد تا زمینه ساز تعامل، جذب مشتریان و فرصتی جهت سودآوری برای بانک باشد.

همچنین شایان خواستار معرفی و استفاده هرچه بیشتر از دستاوردهای انفورماتیکی بانک شد و بر اهمیت جلب رضایت مشتریان و تسریع در ارائه خدمات بانکی و جذب و حفظ منابع تاکید کرد.

*بیشتر بخوانید

جزییات تعیین تکلیف املاک مازاد بانک ملی

بانک ملی ایران، همواره در کنار دولت و مردم


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=123968
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

توجه ویژه بانک ملی بر افزایش رضایتمندی مشتریان
توجه ویژه بانک ملی بر افزایش رضایتمندی مشتریان
توجه ویژه بانک ملی بر افزایش رضایتمندی مشتریان
توجه ویژه بانک ملی بر افزایش رضایتمندی مشتریان
توجه ویژه بانک ملی بر افزایش رضایتمندی مشتریان
توجه ویژه بانک ملی بر افزایش رضایتمندی مشتریان
توجه ویژه بانک ملی بر افزایش رضایتمندی مشتریان