بانک سپه در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران رتبه نخست و نشان طلایی را در بخش ویژه کالای ایرانی، رتبه دوم را در بخش های تحقیقات تبلیغات و فعالیت های متعارف روابط عمومی و رتبه سوم را در بخش های تبلیغات محیطی و طراحی و معماری گرافیکی کسب کرد.

به گزارش اخبارپول، در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات، حق انتخاب مشتری» از بین ۳۵۰ آثار و فعالیت های تبلیغاتی بانک ها، سازمان ها، شرکت ها که به بوته داوری گذاشته شد، ۴۵ اثر برگزیده شد که ۵ اثر برگزیده این جشنواره به بانک سپه تعلق گرفت.

بنابراین گزارش، با توجه به اینکه در این جشنواره بخش ویژه به «تبلیغات کالای ایرانی» اختصاص یافته و برترین آثار تبلیغات کشور طی یک سال اخیر براساس نظام ارزیابی علمی، انتخاب، معرفی و مورد قدردانی قرار گرفتند، بانک سپه با ساخت تیزر نقش بانک در حمایت از کالای ایرانی در ماه مبارک رمضان موفق شد در بین تمام بانک ها، سازمان ها و شرکت های شرکت کننده رتبه نخست و شاهین طلایی این بخش را از آن خود کند.

گفتنی است در این مراسم محمد سلطانی فر، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پرفسور احمد روستا، استاد برجسته و مطرح دانشگاههای کشور، محمود دهقان، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی و شمار کثیری از استادان و متخصصان عرصه های روابط عمومی و تبلیغات حضور داشتند.

*بیشتر بخوانید

برگزاری دومین جشنواره باشگاه مشتریان بانک سپه

آمادگی بانک سپه برای کمک به توسعه استان کردستان


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=123888
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

درخشش بانک سپه در جشنواره تبلیغات ایران و کسب شاهین طلایی
درخشش بانک سپه در جشنواره تبلیغات ایران و کسب شاهین طلایی
درخشش بانک سپه در جشنواره تبلیغات ایران و کسب شاهین طلایی
درخشش بانک سپه در جشنواره تبلیغات ایران و کسب شاهین طلایی
درخشش بانک سپه در جشنواره تبلیغات ایران و کسب شاهین طلایی
درخشش بانک سپه در جشنواره تبلیغات ایران و کسب شاهین طلایی
درخشش بانک سپه در جشنواره تبلیغات ایران و کسب شاهین طلایی