رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، بانک شهر را پرچم دار خدمات بانکداری الکترونیک دانست و عنوان کرد: این بانک با ارائه بهترین خدمات بانکی، نقش بسزایی در آرامش خاطر شهروندان ارائه کرده است.

به گزارش اخبارپول، حکمت الله داودی با بیان این مطلب گفت: پیشخوان‌های شهرنت این بانک که در سراسر استان قزوین و به عنوان شعبه ای از بانک در ٢۴ ساعت شبانه روز نیازهای بانکی مردم را رفع می کنند نمونه ای از اقدامات نوین این بانک به حساب می آید.

وی اظهار کرد: خود دریافت، خودپرداز، وصول چک، صدور کارت هدیه و افتتاح حساب از جمله ویژگی های پیشخوان های شهرنت بانک شهر است که علاوه بر جلوگیری از هدر رفت وقت مردم ، خدمات مورد نیاز آنها را ارائه دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: بانک شهر تاکنون فعالیت های بسیاری در توسعه شهری انجام داده است و امیدواریم در سال جاری نیز همکاری های دیگری مابین شهرداری قزوین و این بانک هرچه بهتر ادامه یابد تا گام های مؤثری در راستای اهداف قزوین ۱۴۰۰ برداشته شود.

داودی با بیان این که در بسیاری از مواقع، شهرداری ها برای اجرای پروژه های شهری، نقدینگی لازم را در اختیار ندارند و بانک شهر در این زمینه همواره پیشگام بوده است، اضافه کرد: با این اقدامات، شاهد اجرا و اتمام بسیاری از پروژه های شهری راکد و نیمه تمام در سطح شهرها هستیم.

وی در ادامه افزود: بانک شهر در جلب رضایتمندی شهروندان موفق بوده و این مهم تنها با برخورد خوب و ارائه خدمات با کیفیت بالا محقق شده است.

*بیشتر بخوانید

موفقیت بانک شهر در جلب اعتماد ناشران و اهالی کتاب

لزوم استفاده از ظرفیت های بانک شهر در خدمت رسانی به گردشگران


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=123800
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک شهر، پرچم‌دار خدمات بانکداری الکترونیک
بانک شهر، پرچم‌دار خدمات بانکداری الکترونیک
بانک شهر، پرچم‌دار خدمات بانکداری الکترونیک
بانک شهر، پرچم‌دار خدمات بانکداری الکترونیک
بانک شهر، پرچم‌دار خدمات بانکداری الکترونیک