امکانات تسهیل کننده در سیستم اتوماسیون اداری بانک تجارت با هدف تسریع در پاسخگویی به مشتریان ایجاد شد.

به گزارش اخبارپول، علی کی لانی معاون مدیر عامل در امور نظارت بانک تجارت با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع، پاسخ‌گویی و رسیدگی به درخواستهای مشتریان از اولویت های اصلی بانک تجارت در حوزه بانکداری است، اظهار کرد: این بانک در راستای اجرای سیاست یاد شده، با هدف تسهیل و تسریع در پاسخگویی به مشتریان، امکاناتی را به منظور ثبت لحظه ای درخواستها و دریافت کد پیگیری از طریق فعال سازی سامانه ای در سیستم اتوماسیون اداری برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته است.

 فعالیت این سامانه به گونه ای است که مشتریان می توانند درخواستهای خود را به شعبه یا دبیرخانه مدیریت شعب مناطق اعلام و از فرآیند درخواست خود از طریق پیامک باخبر شوند.

معاون مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به مزایای این سامانه اعلام کرد: عدم حضور فیزیکی مشتری، صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه ها، ثبت و نگهداری سوابق، ایمنی بالای سیستم، مراجعه آسان، پایش و شفاف سازی فرایند پیگیری، اطلاع از نواقص در مدارک ارسالی مشتریان از مزایای این سامانه به شمار می آید.

وی افزود: امید است با همکاری کارکنان خدوم بانک تجارت و همراهی مردم عزیز در پیشبرد اهداف بانکی و ارائه خدمت مسئولانه و بی وقفه کوشا باشیم.

*بیشتر بخوانید

تشریح اقدامات بانک تجارت در یکسال گذشته

کمک ۱۰ میلیارد ریالی بانک تجارت برای آزادی زندانیان غیرعمد


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=122986
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ایجاد امکانات تسهیل کننده در سیستم اتوماسیون اداری بانک تجارت
ایجاد امکانات تسهیل کننده در سیستم اتوماسیون اداری بانک تجارت
ایجاد امکانات تسهیل کننده در سیستم اتوماسیون اداری بانک تجارت
ایجاد امکانات تسهیل کننده در سیستم اتوماسیون اداری بانک تجارت
ایجاد امکانات تسهیل کننده در سیستم اتوماسیون اداری بانک تجارت
ایجاد امکانات تسهیل کننده در سیستم اتوماسیون اداری بانک تجارت
ایجاد امکانات تسهیل کننده در سیستم اتوماسیون اداری بانک تجارت