مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در دیدار با شبکه فروش استان گلستان، آینده روشن هر شرکت بیمه‌ای را در گروی هوشمندی شبکه فروش آن دانست.

به گزارش اخبارپول، مجید مشعلچی فیروزآبادی در سفر به استان گلستان و در جلسه‌ای که با حضور جمعی از معاونان و مدیران شرکت برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، اظهارکرد: نمایندگان با دید صحیح و جذب بازارهای جدید و کم‌ریسک می‌توانند در آینده شرکت نقش موثری را ایفا کنند.

وی تصریح ‌کرد: برآورده‌کردن انتظارها به‌صورت دو طرفه و داشتن اطلاعات کافی و شفافیت در تعامل میان هسته مرکزی و شبکه توانمند نمایندگان موجب پیشرفت برنامه‌های شرکت می‌شود.

مدیرعامل شرکت با اشاره به لزوم تداوم سیاست مهار صدور بیمه‌نامه شخص‌ثالث که از سال گذشته آغاز شده است، ادامه داد: استان گلستان باتوجه‌به آب‌وهوای خوش و نیز قرار داشتن در مسیر زائران مشهدالرضا یکی از استان‌های گردشگری است که علاوه‌بر مزایای ویژه، از نظر خطر حوادث رانندگی و خسارت در رشته شخص‌ثالث ریسک بالایی دارد. بنابراین باید شبکه فروش و سرپرستی به جد در این بخش دقت نظر داشته باشند. البته از سوی دیگر به علت تراکم بالای جمعیت در این استان شرایط مناسبی برای فروش بیمه‌های خرد –که هم ریسک کمتری دارد و هم ماندگاری بیشتری- فرا روی شبکه فروش قرار دارد.

مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه ایجاد تعامل دوسویه میان معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت با نمایندگان یکی از عامل‌های اساسی در پیشبرد اهداف شرکت است، افزود: داشتن الزامات راهبردی و توجه به شبکه فروش اعم از حقیقی و حقوقی زمینه‌های دستیابی به اهداف شرکت را محقق می‌سازد.

*بیشتر بخوانید

بیمه کوثر بیش از ۹۰۰ میلیون تومان خسارت به زیان‌‌دیده خراسانی داد

مدیران سرپرستی بیمه کوثر حکم گرفتند


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=122648
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آینده روشن شرکت‌های بیمه در گروی هوشمندی شبکه فروش
آینده روشن شرکت‌های بیمه در گروی هوشمندی شبکه فروش
آینده روشن شرکت‌های بیمه در گروی هوشمندی شبکه فروش
آینده روشن شرکت‌های بیمه در گروی هوشمندی شبکه فروش
آینده روشن شرکت‌های بیمه در گروی هوشمندی شبکه فروش
آینده روشن شرکت‌های بیمه در گروی هوشمندی شبکه فروش