قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، تقویت ادبیات مالی، تحلیل‌گری و نظارت را از عوامل و پارامتری‌های اساسی برای کارکنان شعب، بویژه معاونان پشتیبانی عنوان کرد.

به گزارش اخبارپول، حسین حسینی در گردهمایی معاونان پشتیبانی و مسئولان مالی شعب سراسر کشور که در سالن اجتماعات دکتر فرهندی ساختمان سعدی برگزار شد، با تأکید بر ضرورت بررسی و رفع مشکلات شعب اظهار کرد: امور مالی رکن اساسی و قلب تپنده شرکت است و بدون شک اثرگذارترین افراد در این مجموعه مشغول به کار هستند، بنابراین ضرورت دارد با توجه به این مهم، کارکنان بویژه معاونان پشتیبانی و مسئولین مالی به دقت وظایف خود را انجام داده و با پیگیری‌های جدی در پی حفظ منافع شرکت باشند.

وی، اشراف به امور مالی را از ویژگی‌های برجسته رؤسای شعب دانست و گفت: برای موفقیت در کار لازم است کارکنان شعب از انعطاف‌پذیری کافی برخوردار بوده و ضمن تعامل با بخش فنی، ادبیات مالی خود را تقویت کنند.

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، داشتن اطلاعات دقیق از وضعیت سود و زیان شعبه و آنالیز امور مالی را از ابزارهای لازم برای نظارت بر امور عنوان کرد و افزود: به منظور تقویت نظارت بر عملکردها می‌توان برخی از اختیارات را به معاونان پشتیبانی واگذار کرد.

حسینی، آموزش کارکنان شعب در خصوص آشنایی با نرم افزار داشبورد مدیریتی را مورد تأکید قرار داد و اظهار امیدواری کرد با این سیستم، وضعیت مالی شعب از سامان بیشتری برخوردار شود.

وی، برگزاری آزمون استعداد‌یابی و تست شخصیتی را برای ارتقای وضعیت شغلی کارکنان لازم دانست و ابراز کرد: با رفع دغدغه کارکنان شعب، از این پس همه همکاران با اصلاح نگاه خود به امور و تقویت ابزارهای نظارت، به شعبه‌داری بپردازند.

بیمه دانا کارآفرین صنعت بیمه شد

سرپرست جدید معاونت مالی و اقتصادی بیمه دانا منصوب شد


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=122639
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

امور مالی، رکن اساسی و قلب تپنده بیمه دانا
امور مالی، رکن اساسی و قلب تپنده بیمه دانا
امور مالی، رکن اساسی و قلب تپنده بیمه دانا
امور مالی، رکن اساسی و قلب تپنده بیمه دانا
امور مالی، رکن اساسی و قلب تپنده بیمه دانا