سومین نشست تلفنی مدیران عملیاتی بانک رفاه با مشتریان، با هدف پاسخگویی و پیگیری امور مشتریان در محل مرکز پاسخگویی این بانک برگزار شد.

به گزارش اخبارپول، در این نشست دو ساعته که مدیر امور ناحیه۲ این بانک و مدیران شعب استان های فارس، مازندران و سمنان حضور داشتند، مسائل و موضوعات مطرح شده از سوی مشتریان دریافت و راهکارهای لازم ارائه شد.

بر اساس این گزارش، این سلسله نشست های تلفنی مدیران عملیاتی بانک با مشتریان در راستای پاسخگویی شفاف و برقراری ارتباط نزدیک مشتریان با مدیران انجام می پذیرد و تاکنون مدیران ناحیه یک، سه و مناطق تهران پاسخگوی مشتریان بانک بوده و بسیاری از مسائل و چالش های مشتریان بانک رفاه کارگران در قالب این نشست های مستقیم تلفنی رسیدگی شده است.

در این راستا بانک رفاه براساس رسالت خود به عنوان یک نهاد مالی- اجتماعی تداوم این گونه نشست ها را دنبال می‌کند تا به عنوان بخشی از تعهدات اجتماعی خود با برقراری ارتباطات و پیگیری ها، رضایت تمام ذی نفعان و مشتریان را محقق سازد.

شایان ذکر است، ناحیه دو بانک رفاه شامل استان های خراسان رضوی، فارس، گیلان، مازندران، کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان، گلستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و بوشهر است.

*بیشتر بخوانید

بانوان بانک رفاه، قهرمان قهرمانان المپیاد ورزشی شبکه بانکی

اعطای جایزه ملی یادگیری الکترونیکی یونسکو به بانک رفاه


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=122369
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سومین نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان
سومین نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان
سومین نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان
سومین نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان
سومین نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان
سومین نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان
سومین نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان