به گزارش اخبارپول، مسعود خاتونی با بیان اینکه بانک ملی ایران توسعه بازار کسب و کارها را بر خود ضروری می داند، اظهار کرد: صاحبان کسب و کار می توانند با کیف پول الکترونیکی بانک ملی علاوه بر امکانات متنوع برای دریافت و پرداخت های متقابل، از توسعه وفاداری مشتری نیز بهره مند شوند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین این بانک پس از اقدامات موفق خود در نوین سازی خدمات بانکداری خرد در محیط وب و موبایل در قالب سامانه های بام و همچنین توسعه بانکداری مبتنی بر شبکه های اجتماعی در سامانه بله، اخیرا نیز از محصولات بانکداری شرکتی و بانکداری سازمانی خود رونمایی کرده است.
معاون فناوری اطلاعات بانک ملی با اشاره به خدمات کیف پول الکترونیکی بانک ملی افزود: این محصولات به شرکت ها و سازمان ها اجازه می دهند تا امور مالی خود را به صورت کاملا بر خط و امن کنترل و مدیریت کنند.
خاتونی تاکید کرد: توسعه خدمات شهروندی روی سامانه ۶۰ و توسعه شبکه تخفیف و برخورداری از تسهیلات اعتباری خرد در ملی بازار نیز در دست پیگیری است که به زودی رونمایی خواهند شد.