شرکت بیمه سامان به عنوان نخستین شرکت بیمه ای، اساسنامه خود را مطابق با استانداردهای جدید ابلاغی به تصویب رساند.

به گزارش اخبارپول، بیمه مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار استانداردهای تازه ای را به شرکت های بیمه ای ابلاغ کرده و خواستار تغییر اساسنامه خود مطابق با این استانداردها شدند.

براین اساس شرکت بیمه سامان به عنوان نخستین شرکت بیمه ای، این تغییرات را در اساسنامه خود اعمال و در مجمع فوق العاده که امروز ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ با حضور بیش از ۷۹ درصد سهامداران برگزار شد، با اتفاق آرا به تصویب رساند.

مدیر عامل بیمه سامان ضمن اعلام اجرای بندهای اساسنامه جدید در شرکت، اظهار کرد: اجرای اساسنامه جدید در شرکت های بیمه باعث می شود صنعت بیمه شفاف تر و سرمایه گذاری در شرکت های بیمه از جمله شرکت بیمه سامان با ریسک کمتری همراه باشد.

احمدرضا ضرابیه بیان داشت: با استقرار حاکمیت شرکتی و کنترل های داخلی در شرکت های بیمه، هموطنان با آرامش خاطر بیشتری در صنعت بیمه سرمایه گذاری می کنند و این نتیجه تغییرات جدید در اساسنامه است.

وی کاهش ریسک سرمایه گذاری در صنعت بیمه و به ویژه سرمایه گذاری در شرکت بیمه سامان در کنار جذاب تر شدن فضا برای فعالان بورس را از نتایج پیاده سازی اساسنامه جدید اعلام و تصریح کرد: صنعت بیمه و شرکت های بیمه به تبع شفافیت و استقبال سرمایه گذاران، رشد پایدار را تجربه خواهند کرد و این رشد پایدار، باعث توسعه چتر بیمه در کشور می شود.

مدیر عامل بیمه سامان گفت: با توجه به افزایش هزینه های درمانی و شرایط اقتصادی کنونی، لازم است توسعه پوشش بیمه های زندگی و همچنین خدمات بیمه های درمانی در کشور در دستور کار باشد.

ضرابیه یکی دیگر از آثار پیاده سازی اساسنامه جدید توسعه و گسترش خدمات بیمه ای به ویژه در حوزه بیمه های زندگی و خدمات درمانی دانست و افزود: در شرایط جدید، صنعت بیمه خدمتگزار بهتری در جهت تامین آسایش و آرامش مردم خواهد بود.

گفتنی است بیمه سامان همراه رعایت مقررات حاکمیت شرکتی و دستورالعمل های مربوط را سرلوحه فعالیت های خود قرارداده است.‎

*بیشتر بخوانید

تحول «بیمه سامان» در زیرساخت عملیات بیمه گری

“جهش” بیمه سامان رونمایی شد


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=121413
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اساسنامه بیمه سامان به روز شد
اساسنامه بیمه سامان به روز شد
اساسنامه بیمه سامان به روز شد
اساسنامه بیمه سامان به روز شد
اساسنامه بیمه سامان به روز شد