بانک توسعه تعاون با هدف گسترش خدمات اختصاصی و تخصصی به تعاون گران و فعالان اقتصادی عاملیت بانکی اجرای فرآیندهای معاملاتی و تسویه بورس کالا را عهده دار شد.

به گزارش اخبارپول، نحوه حضور شرکت‌های تعاونی در بورس کالا و فرآیندهای معاملاتی و تسویه بورس کالا موردبحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه پناهی معاون عملیات و نظارت شرکت بورس کالا با بیان اینکه بورس‌های کالا و ابزارهای نوین مالی مورداستفاده در آن‌ها را می‌توان آخرین زنجیره از فرآیند گسترش و توسعه بازار دانست اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت بازارهای مختلف ازجمله بازار بورس کالا و تلفیق آن با ابزارهای نوین مالی در پاسخ به نیاز اقتصاد به افزایش شفافیت و اطلاع‌رسانی به مدیریت ریسک‌های ناشی از نوسان قیمت‌ها، سازمان‌دهی بازارها در جهت ارتقاء کار آیی و به‌بیان‌دیگر کاهش هزینه‌های مبادله است.

وی با تأکید به ظرفیت‌های مناسب بخش تعاون و شرکت‌های تعاونی در حوزه‌های مختلف اقتصادی اعم از فولاد، پتروشیمی، صنایع پایین‌دستی، تأمین نیاز صنعت پلاستیک کشور، محصولات کشاورزی افزود: خوشبختانه تعاون گران فعال برای حضور در بازارهای بورس کالا وجود دارند که بی‌تردید عاملیت بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی بخش تعاون می‌تواند فرآیند معاملات و توسعه این بازار را برای شرکت‌های تعاونی بیشتر کند.

لازم به ذکر است بانک توسعه تعاون جلسات تخصصی و تعاملی خود را با اتحادیه‌های سراسری شرکت‌های تعاونی و فعالان این حوزه به‌صورت منظم برقرار کرده و فعالیت بانک در بورس کالا درنتیجه این تعاملات و نشست‌ها بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=120792
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک توسعه تعاون بانک عامل بورس کالا شد
بانک توسعه تعاون بانک عامل بورس کالا شد
بانک توسعه تعاون بانک عامل بورس کالا شد
بانک توسعه تعاون بانک عامل بورس کالا شد
بانک توسعه تعاون بانک عامل بورس کالا شد