- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

سهم دولت در بیمه‌البرز واگذار می‌شود

به گزارش خبرنگار اخبارپول، [1] فرهاد دژپسند در بیست‌وپنجمین همایش بیمه و توسعه اظهارکرد: دولت به توانمندی بخش‌خصوصی معتقد است و در همین رابطه حمایت خود را برای استفاده از پتانسیل این بخش برای بالا بردن ضریب نفوذ بیمه در کشور اعلام می‌کند.

وی تصریح کرد: با تحولاتی که در دنیا و در رابطه با کشورمان رخ داد، امروزه اهتمام خاصی بر استفاده از فناوری‌های نو در صنعت بیمه که پا‌به‌پای تکنولوژی‌های روز حرکت کند، داریم.

وزیراقتصاد افزود: در ارائه گزارش‌های بیمه‌‌های اشخاص دیدیم که به بیمه اشخاص، بیمه مسئولیت و حوادث غیرمترقبه توجه خوبی شده است و تا حدود زیادی دغدغه‌های افراد پوشش داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نقش صنعت بیمه در مواجه شدن با تحریم‌ها و فشارهای خارجی باید عمیقتر بررسی‌شود، تاکید کرد: برای تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران این دغدغه‌ها هم اکنون بیشتر شده و باید بیمه توان پوشش این نگرانی‌ها را داشته باشد.

دژپسند افزود: تحریمها و جهش ارزی بیشترین مشکلات را برای تولید ایجاد کرده است و اینجاست که حضور پررنگ صنت بیمه حس می‌شود.

وی ادامه داد: گاهی با وجود داشتن بازار مناسب و تکنولوژی به روز و کارآمد تنها به علت نرسیدن مواد اولیه، تولید با مشکل مواجه می‌شود و این کارآمدی بیمه را مد نظر قرار می‌دهد.

وزیر‌اقتصاد با اشاره به ضرورت برگزاری همایش‌هایی چون همایش بیمه و توسعه، اذعان کرد: با توجه به شرایط فعلی، باید به طرح‌های پژوهشی و نوآوری‌ها بها بدهیم و از ظرفیت دانشگاه‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: با تجهیز صنعت بیمه، تحول تکنولوژیک و استقبال از ایده‌ها به طور موثر در ارتقای رشد و توسعه کشور گام برخواهیم داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر [2]

تلگرام [3]

لینکداین [4]

اینستاگرام [5]

پیام‌رسان بله [6]

فیس‌بوک [7]