نشست تلفنی مدیران ناحیه ۳ بانک رفاه با مشتریان، با هدف بررسی مسائل و مشکلات موجود در محل مرکز پاسخگویی این بانک برگزار شد.

شعب ارزی بانک رفاه

به گزارش اخبارپول، ناحیه ۳ بانک رفاه شامل ۱۵ استان کشور است و در این نشست نادعلی مدیر امور ناحیه ۳ به همراه مدیران استان های آذربایجان شرقی و اصفهان و نیز رئیس اداره عملیات ارزی این بانک با استقبال گسترده مشتریان از ساعت ۱۰ الی ۱۳ پاسخگوی مسائل و موضوعات مطرح شده از سوی مشتریان بودند و راهکارهای لازم را ارائه کردند.

پیش از این نیز مدیران ناحیه تهران پاسخگوی مشتریان بانک بودند و در برنامه های آتی، سایر مدیران حوزه عملیاتی و ستادی بانک رفاه به طور مستقیم و بی واسطه با مشتریان گفت و گو خواهند کرد.

گفتنی است، ناحیه سه بانک رفاه شامل استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، کرمانشاه، خوزستان، مرکزی، آذربایجان غربی، اردبیل، قزوین، کردستان، همدان، لرستان، زنجان، البرز، قم و ایلام است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=119738
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

دومین نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان برگزار شد
دومین نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان برگزار شد
دومین نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان برگزار شد
دومین نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان برگزار شد
دومین نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان برگزار شد