کد خبر: 119738
سه شنبه 29 آبان 1397 - 9:28
نشست تلفنی مدیران ناحیه ۳ بانک رفاه با مشتریان، با هدف بررسی مسائل و مشکلات موجود در محل مرکز پاسخگویی این بانک برگزار شد.
به گزارش اخبارپول، ناحیه ۳ بانک رفاه شامل ۱۵ استان کشور است و در این نشست نادعلی مدیر امور ناحیه ۳ به همراه مدیران استان های آذربایجان شرقی و اصفهان و نیز رئیس اداره عملیات ارزی این بانک با استقبال گسترده مشتریان از ساعت ۱۰ الی ۱۳ پاسخگوی مسائل و موضوعات مطرح شده از سوی مشتریان بودند و راهکارهای لازم را ارائه کردند.
پیش از این نیز مدیران ناحیه تهران پاسخگوی مشتریان بانک بودند و در برنامه های آتی، سایر مدیران حوزه عملیاتی و ستادی بانک رفاه به طور مستقیم و بی واسطه با مشتریان گفت و گو خواهند کرد.
گفتنی است، ناحیه سه بانک رفاه شامل استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، کرمانشاه، خوزستان، مرکزی، آذربایجان غربی، اردبیل، قزوین، کردستان، همدان، لرستان، زنجان، البرز، قم و ایلام است.
*ما را در سایر شبکههای اجتماعی دنبال کنید