شاخص بورس از ابتدای سال جاری، ۹۲ درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

گروه‌های صنعت

به گزارش اخبارپول، در سومین هفته آبانماه امسال حجم معاملات ۹۰۰۰ میلیون سهم و ارزش آن ۳۰۱۰۹ میلیارد ریال بوده که حجم و ارزش معاملات نسبت به هفته قبل‌تر به ترتیب ۵ و ۱۸ درصد افزایش داشته است.

ارزش بورس اوراق بهادار تهران هم در پایان معاملات هفته گذشته به عدد ۷۰۰۳۴۴۱ میلیارد ریال رسید که ۰.۴ درصد رشد داشته است.

همچنین صنعت فلزات اساسی بیشترین ارزش معاملات را در این مدت با ۱۵.۲ درصد و بانک‌ها و موسسات اعتباری بیشترین حجم معاملات را با ۲۸.۴ درصد، تجربه کردند.

بر این اساس در ۳۰ روز گذشته نیز زراعت و خدمات وابسته با بازدهی ۳۱.۲ درصد در صدر صنایع بورسی قرار گرفت و صنعت انتشارات، چاپ و تکثیر با افت با ۲۲.۱ درصدی بیشترین افت را به خود اختصاص داد.

به گزارش تسنیم، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران هم در پایان معاملات هفته گذشته به عدد ۱۸۵۱۰۰ واحد رسید که ۱۷۳۳ افزایش داشته است. این در حالی است که از ابتدای سال جاری تا کنون شاخص بورس ۹۲.۲ درصد رشد و شاخص کل هم‌وزن ۶۴.۷ درصد افزایش داشته‌اند.

گفتنی است، در محاسبه شاخص کل بورس تهران با برخی از شاخص بورس‌های بین‌المللی نسبت به پایان هفته گذشته، شاخص بورس استانبول با رشد ۵.۹ درصدی بیشترین بازدهی و شاخص بورس عربستان سعودی با افت ۱.۴ درصدی کمترین بازدهی را به خود اختصاص داده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=119178
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بازدهی شاخص بورس ۹۲ درصد شد
بازدهی شاخص بورس ۹۲ درصد شد
بازدهی شاخص بورس ۹۲ درصد شد
بازدهی شاخص بورس ۹۲ درصد شد
بازدهی شاخص بورس ۹۲ درصد شد