موسسه اعتباری کاسپین در راستای شفاف سازی فعالیتها، اقدامات موسسه و به روز رسانی اخبار و اطلاعات خود اقدام به راه اندازی وب سایت جدید خود کرد.

وب سایت جدید موسسه کاسپین

به گزارش اخبارپول، وب سایت جدید موسسه کاسپین که به منظور اطلاع‌رسانی سریع و اعلام برنامه های آتی موسسه کاسپین به مخاطبان و مشتریان، با قابلیت های جدید راه اندازی شده است.

بر این اساس، برخی از قابلیت های سایت جدید موسسه کاسپین عبارتند از، مدیریت اخبار، محتوا، گالری تصاویر، مدیریت پیوندها، انتقادات و پیشنهادات، مدیریت کاربران، پرتال خصوصی پرسنل، مدیریت اخبار و اطلاعیه، برچسب ها، شبکه های اجتماعی، مقالات، سخن و تصویر روز، گروه بندی مطالب، نقشه، صفحه ساز، گزارش پیشرفته آمار بازدید سایت، طراحی و پیاده سازی قالب سایت اصلی و بخش مدیریت با آخرین تکنولوژی ها و واکنش گرا.

گفتنی است، سایت جدید موسسه کاسپین به نشانی www.caspianci.ir در اولین نشست سراسری کارکنان با حضور مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین و اعضای هیات مدیره رونمایی شد.

در راستای قانون بازار غیر متشکل پولی و سیاستهای ابلاغی شورای پول و اعتبار بانک مرکزی به منظور ساماندهی و تبدیل وضعیت تعاونی های اعتبار آزاد، موسسه اعتباری کاسپین از تجمیع تعاونی های اعتبار فرشتگان ، امید جلین گرگان ، عام کشاورزان مازندران ، حسنات اصفهان ، دامداران و کشاورزان کرمانشاه ، الزهرا مشهد، بدر توس ، پیوند و بر اساس روش مشخص انتقال دارایی ها و بدهی ها تشکیل شد.

هیأت موسس موسسه اعتباری پیشنهادی آرمان ایرانیان از ابتدای سال ۱۳۹۲ با تشکیل ستاد راه اندازی و تأسیس موسسه اعتباری و پیگیری‌های مستمر و رعایت الزامات بانک مرکزی و گذراندن شرایط قانونی موفق شدند ضمن اخذ موافقت اصولی بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز پذیره نویسی را در آبان ماه سال ۱۳۹۳ دریافت کنند.

با توجه به شرایط موسسه اعتباری آرمان ایرانیان (کاسپین) عرضه سهام با استقبال ویژه مردم روبرو و در کمتر از یک روز کاری کل سهام عرضه شده توسط مردم خریداری شد .

پس از اتمام پذیره نویسی و تکمیل سرمایه اولیه توسط سهامداران، مدارک مربوط به پذیره نویسی مورد بررسی بانک مرکزی و سازمان بورس اوراق بهادار کشور قرار گرفت و با تایید روند قانونی آنها در آذر ماه سال ۱۳۹۴ موسسه اعتباری آرمان ایرانیان (کاسپین) در اداره ثبت شرکت ها به شماره ثبت ۴۸۳۰۴۵ و شنا سه ملی ۱۴۰۰۵۴۳۲۸۷۱ به ثبت رسید.

همچنین با برگزاری مجمع فوق العاده، بنا به الزام شورای پول و اعتبار، نام موسسه از آرمان ایرانیان به شرکت موسسه اعتباری کاسپین (سهامی عام) تغییر یافت و در نهایت در تاریخ ۹۴/۱۲/۲۷ با اخذ مجوز رسمی فعالیت به شماره ۳۹۰۵۳۹/۹۴ از سوی بانک مرکزی، موسسه اعتباری کاسپین رسماً به شبکه بزرگ بانکی کشور پیوست.

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=119038
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سایت جدید موسسه اعتباری کاسپین راه اندازی شد
سایت جدید موسسه اعتباری کاسپین راه اندازی شد
سایت جدید موسسه اعتباری کاسپین راه اندازی شد
سایت جدید موسسه اعتباری کاسپین راه اندازی شد
سایت جدید موسسه اعتباری کاسپین راه اندازی شد