قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، رتبه‌بندی نمایندگان بر اساس الگو و شیوه جدید را مورد تاکید قرار داد و نقش شبکه فروش را در توانمندی شرکت‌های بیمه بسیار مهم قلمداد کرد.

شبکه فروش

به گزارش احبارپول، حسین حسینی روز هفتم آبان ماه در نشست هم‌اندیشی با روسای انجمن‌های صنفی نمایندگان استانی و کانون کشوری با اشاره به نقش و اهمیت نمایندگان و اعضای شبکه فروش در رشد و پیشرفت شرکت گفت: حدود ۹۰ درصد فروش محصولات بیمه‌ای توسط نمایندگان انجام می‌شود، لذا نمی‌توان بین آنها با سایر بخش‌های شرکت تفاوت قائل شد، چون بخش زیادی از تولید پرتفوی ناشی از زحمات نمایندگان است.

وی با تاکید بر اینکه انجمن‌های صنفی اتاق فکر شعب هستند، صداقت، شناسایی بازار و بیمه‌گزار، دانش فنی و توانمندی را از ویژگی‌های مهم روسای شعب و نمایندگی‌ها عنوان کرد و بیان داشت: به منظور تسریع در حل مشکلات و بهبود روند امور، مقرر شده فرایند مجوزها برای نمایندگان و شبکه فروش سهل تر اجرا شده و رتبه بندی آنها نیز با شیوه نامه جدید تهیه و ابلاغ شود.

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=118678
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رتبه‌بندی نمایندگان بیمه دانا بر اساس شیوه نامه جدید
رتبه‌بندی نمایندگان بیمه دانا بر اساس شیوه نامه جدید
رتبه‌بندی نمایندگان بیمه دانا بر اساس شیوه نامه جدید
رتبه‌بندی نمایندگان بیمه دانا بر اساس شیوه نامه جدید
رتبه‌بندی نمایندگان بیمه دانا بر اساس شیوه نامه جدید