کاربران کانون جوانه های بانک ملی ایران از پرداخت هزینه صدور نخستین ملی کارت آرزو معاف شدند.

افتتاح حساب آرزو

به گزارش اخبارپول، هیات مدیره بانک ملی به منظور تشویق بیشتر کاربران برای استفاده از مزایای ملی کارت آرزو، هزینه افتتاح حساب آرزو و صدور این کارتها را رایگان اعلام کرد.

براساس این گزارش، حساب آرزو یک حساب کوتاه مدت و قابل افتتاح توسط والدین برای افراد زیر ۱۸ سال است و دارندگان این حساب از سود کوتاه مدت بر اساس شرایط جاری بانک بهره مند می‌شوند.

والدینی که تاکنون حسابی در بانک ملی ایران نداشته اند جهت افتتاح این حساب برای فرزندانشان باید به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه کنند. افرادی که دارای سابقه و حساب در بانک ملی هستند هم می‌توانند مراحل افتتاح حساب را بصورت اینترنتی انجام دهند.

جهت این کار باید به کانون جوانه های بانک ملی ایران به آدرس kids.bmi.ir مراجعه کرده و مراحل عضویت وافتتاح حساب را به انجام رسانند.

دارندگان حساب آرزو می توانند به عضویت کانون جوانه های بانک ملی ایران درآمده و علاوه بر بهره مندی از سود این حساب از امکانات سایت نظیر آموزش مفاهیم بانک و پول واقتصاد – بازی های مرتبط با این حوزه – مسابقات مختلف و … استفاده نموده و کسب امتیاز کنند.

گفتنی است، کانون جوانه های بانک ملّی ایران از سال ۱۳۹۲ با هدف آموزش مسائل مالی و افزایش سواد اقتصادی در مدارس و گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل شده است.

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=118642
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

دریافت نخستین ملی کارت آرزو رایگان است
دریافت نخستین ملی کارت آرزو رایگان است
دریافت نخستین ملی کارت آرزو رایگان است
دریافت نخستین ملی کارت آرزو رایگان است
دریافت نخستین ملی کارت آرزو رایگان است