جلسه سراسری کارکنان شعب استانهای فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد با حضور مدیر امور شعب استانهای، مدیر منطقه، معاونین و تمامی پرسنل استانهای یاد شده برگزار شد.

جلسه کارکنان شعب

به گزارش اخبارپول، در ابتدا حسن شاهی مدیر منطقه به بیان شرح مختصری از وضعیت کلی استان‌های فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد از لحاظ موقعیت جغرافیایی، تعداد کارکنان، پراکندگی شعب و خلاصه ای از عملکرد استان از زمان تاسیس بانک ایران زمین، پرداخت.

وی با اشاره به نقش و اهمیت آموزش در پیشبرد اهداف هر سازمان، اظهار کرد: در سال ۹۷ این مدیریت ۲۷ دوره از انواع کلاس های ضمن خدمت، معادل ۱۲۵۶۸ نفر ساعت، برگزار کرده است.
حسن شاهی در ادامه با اشاره به کاهش مطالبات استان در سال ۹۷ گفت: خوشبختانه ترکیب مطالبات استان به گونه ایست که جای نگرانی وجود ندارد.
وی همچنین با اشاره به تعیین اهداف وصول مطالبات برای شعب تحت پوشش، ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری مطالبات استان به حداقل ممکن کاهش یابد.
در ادامه حسینی مدیر امور شعب استانها ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان فارس، گفت: استان فارس به لحاظ پراکندگی شعب و وضعیت منابع از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار است. به همین علت با نگاه ویژه ای از دورترین نقطه استان وارد و پس از بازدید از شعب و ملاقات با همکاران به مرکز استان، شهر زیبای شیراز رسیدیم.
حسینی با اشاره به استراتژی هر سازمان گفت: هر سازمانی به فراخور شرایط و وضعیت حاکم بر آن، تصمیمات و استراتژی هایی برای خود ترسیم می کند که بانک ایران زمین از این قاعده مستثنا نیست و ما به عنوان منابع انسانی باید خود را مکلف به تبعیت لازم از استراتژی های روز، اعم از استراتژی های کوتاه مدت، میان مدت و استراتژی های کلان، کنیم.
از این رو از کلیه همکاران درخواست میشود تمامی تمرکز خود را به استراتژی های تعیین شده معطوف کنند.
در پایان مدیر امور شعب استانها ضمن ارائه آمار و عملکرد شعب استان های فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد در سال جاری، اهداف جذب منابع تا پایان آبان ماه سال جاری را برای تمام شعب استان تعیین و به مسئولین شعب ابلاغ کرد.

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=118540
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اهداف جذب منابع در بانک ایران زمین
اهداف جذب منابع در بانک ایران زمین
اهداف جذب منابع در بانک ایران زمین
اهداف جذب منابع در بانک ایران زمین
اهداف جذب منابع در بانک ایران زمین