رئیس کانون بانک های خصوصی اظهارکرد: سپرده های ۲۰ درصدی در شهریور امسال با همان نرخ قبلی برای دوره یک ساله تمدید شدند.

سپرده های ۲۰ درصدی

به گزارش اخبارپول، کوروش پرویزیان درباره سپرده های یکساله ۲۰ درصدی که مهلت آنها به اتمام رسیده، تصریح کرد: بر اساس مجوز بانک مرکزی، سپرده های بلندمدتی که در شهریور ماه سال گذشته افتتاح شده اند، با همان نرخ سود قبلی تمدید شدند.

وی با بیان اینکه این سپرده ها به طور یک ساله تمدید شده اند، ادامه داد: اگر سپرده گذار بخواهد سپرده بلندمدت خود را به سپرده کوتاه مدت تبدیل کند، با همان نرخ گذشته ادامه خواهد یافت.

پرویزیان درباره اینکه در ماه های گذشته بازدهی سود در بازارهای مشابه بسیار بیشتر از سود بلندمدت بانکی بوده است، تاکید کرد: افرادی که اقدام به سپرده گذاری بلندمدت در بانک ها می کنند، تنها دوره کوتاه مدت بازارهای مختلف را در نظر نمی گیرند بلکه این موضوع یک روند است.

وی با بیان اینکه سپرده گذاران بلندمدت فقط دوره کوتاه مدت را نمی بینند، اذعان کرد: نباید به سپرده گذاری بلندمدت در بانک ها نگاه مقطعی داشت و این سپرده گذاری تابع شرایط بلندمدت است.

رئیس کانون بانک های خصوصی افزود: معمولا سپرده های بلندمدت در بانک، تابعی از مسائل و شرایط بلندمدت هستند و نباید به آنها مقطعی و کوتاه مدت نگاه شود.

پرویزیان در پایان گفت: البته سیاستگذار باید توجه داشته باشد که سپرده های بانکی صرف سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی می شود و افرادی که اقدام به سپرده گذاری بلندمدت در بانک ها می کنند باید بازده مناسبی را دریافت کرده و متضرر نشوند.

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=118410
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سپرده‌های بلندمدت سود ۲۰ درصد می‌گیرند
سپرده‌های بلندمدت سود ۲۰ درصد می‌گیرند
سپرده‌های بلندمدت سود ۲۰ درصد می‌گیرند
سپرده‌های بلندمدت سود ۲۰ درصد می‌گیرند
سپرده‌های بلندمدت سود ۲۰ درصد می‌گیرند