استارت اپ بیمه ای بیمیک در دومین گردهمایی بین المللی اکوسیستم استارت آپی ایران (رویداد استارت آپ جاده ابریشم ) برگزیده شد.

رویداد استارت آپ جاده ابریشم

به گزارش اخبارپول، بیمیک به عنوان اولین سامانه هوشمند و مدرن صنعت بیمه کشور از بین بیش از ۳۰۰ شرکت کننده در دومین گردهمایی بین المللی اکوسیستم استارت آپی ایران جزو ۶۰ استارت آپ برتر کشور جهت حضور در این رویداد انتخاب شد.

در همین رابطه هادی فلاح مدیراستارت آپ بیمیک گفت: این استارت آپ مدرن و کاملا هوشمند بیمه ای با رویکرد افزایش توان نمایندگان و شبکه فروش صنعت بیمه کشور پا به عرضه بازاریابی دیجیتال و استارت‌آپ‌ها نهاده است و تمام توان خود را در جهت افزایش توان فروش و ایجاد سهم بزرگتری از بازار به القوه بیمه ای کشور به کار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: حضور در بزرگترین و مطرح ترین گردهمایی استارت آپی کشور فرصتی مناسب است تا به صورت علمی و تخصصی این سامانه محک زده شود ودر تیم بیمیک امیدواریم دستاوردهای بسیار خوبی به عنوان نماینده صنعت بیمه کشور از رویداد بین الملی حاصل شود.

لازم به ذکر است ،این رویداد که با فعالین و نخبگان استارت آپی کشور از کلیه صنایع در آن حضور دارند از تاریخ ۲۱ مهر لغایت ۳۰ مهر ماه با حضور داوران بین المللی برگزار می‌شود.

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=117364
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بیمیک در جاده ابریشم
بیمیک در جاده ابریشم
بیمیک در جاده ابریشم
بیمیک در جاده ابریشم
بیمیک در جاده ابریشم