تفاهم‌نامه همکاری بیمه سامان و جیرینگ برای پرداخت خسارت آنلاین به مشتریان امضا شد.

به گزارش اخبارپول، در این مراسم احمد رضا ضرابیه مدیرعامل بیمه سامان گفت: بیمه سامان ارایه خدمات متنوع و گسترده را در دستور‌کار خود قرار داده و به همین منظور با انتخاب شرکای تجاری قدرتمند و معتبر می‌کوشد از تمام ظرفیت‌های موجود برای توسعه خدمات و محصولات خود بهره ببرد.

وی تصریح کرد: براساس این تفاهم‌نامه، صدور بیمه‌نامه و ارایه خدمت پرداخت خسارت آنلاین به مشتریان توسط بیمه سامان آغاز می‌شود.

ضرابیه تاکید کرد: با پرداخت خسارت آنلاین، یکی از پیش‌نیازهای اصلی دیجیتالی شدن صنعت بیمه، عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: با امضای این تفاهم‌نامه، پوشش‌های بیمه‌ای شامل بیمه تجهیزات الکترونیکی، بیمه مسافرتی، بیمه آتش سوزی، بیمه حوادث، بیمه خودرو ثالث و دیگر بیمه‌های قابل ارائه روی بسترهای اینترنتی از طریق نرم‌افزار در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مدیرعامل بیمه سامان تصریح کرد: همکاری بیمه سامان و جیرینگ با توجه به پتاسیل های بالای هر دو شرکت در زمینه زیر ساخت فناوری اطلاعات و دیگر ویژگی هایی که موجب تمایز آنها در بازار شده با فروش بیمه نامه های آنلاین تجهیزات الکترونیکی، بیمه نامه شخص ثالث، بیمه نامه درمان انفرادی، بیمه مسافرتی، بیمه حوادث و آتش سوزی آغاز شد که این روند همچنان ادامه خواهد داشت و در آینده بستر پرداخت خسارت نیز راه اندازی می‌شود.

ضرابیه همچنین تصریح کرد: بیمه سامان از نخبگان و کارآفرینان در حوزه استارتاپ‌ها و ایده‌های نوین برای توسعه خدمات و فروش در بستر دیجیتالی شدن صنعت بیمه دعوت و استقبال می‌کند.

در ادامه این مراسم حمیدرضا خطیبی مدیر عامل شرکت جیرینگ ضمن تشریح جزییات تفاهم نامه این شرکت و بیمه سامان اظهارکرد: تفاهم نامه همکاری شرکت جیرینگ و بیمه سامان با هدف توسعه خدمات دیجیتال به امضا رسید که تحقق این امر مهم ضریب رضایتمندی مشتریان را دو چندان خواهد کرد.

وی گفت: پیش بینی های لازم برای ارایه پوشش های بیمه ای مورد نیاز کاربران بر روی اپلیکشین” جیرینگ ” صورت گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=117338
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

همکاری بیمه سامان و شرکت جیرینگ کلید خورد
همکاری بیمه سامان و شرکت جیرینگ کلید خورد
همکاری بیمه سامان و شرکت جیرینگ کلید خورد
همکاری بیمه سامان و شرکت جیرینگ کلید خورد
همکاری بیمه سامان و شرکت جیرینگ کلید خورد