رئیس اتحادیه کامیون‌داران البرز گفت: رانندگانی که تعویض خودرو منجر به قطع بیمه آن‌ها شده بود می‌توانند با مراجعه به اتحادیه، نسبت به برقراری دوباره بیمه خود اقدام کنند.

برقراری بیمه

به گزارش اخبارپول، ناصر کاویانی در گفت‌وگو با ایسنا یکی از مشکلات رانندگان را قطع بیمه با تعویض وسیله نقلیه و کار بر روی خودروی دیگر عنوان و اعلام کرد: پس از گفت‌وگو و رایزنی‌هایی که اتحادیه با اداره بیمه مرتبط انجام داد، بیمه آن تعداد از راننده‌هایی که با تعویض خودروی خود، بیمه آنها قطع شده بود می‌توانند با مراجعه به اتحادیه و پیگیری‌های لازم، نسبت به برقراری بیمه خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: هیچ راننده البرزی در مسایل اخیر که به کامیون‌داران نسبت داده شد، حضور نداشته و قاعدتاً دستگیر هم نشده است.

رئیس اتحادیه کامیونداران البرز افزود: فقط چند نفر به دلایلی دستگیر شده‌اند که به هیچ وجه نه راننده هستند و نه حتی ارتباطی با اتحادیه کامیونداران داشته‌اند.

کاویانی در خصوص ارائه لاستیک‌های وعده داده شده به کامیونداران تاکید کرد: کارشناسان مرتبط با بررسی‌های روزانه خود از کامیون‌ها، آن تعداد از کامیون‌هایی که نیازمند تعویض لاستیک هستند را شناسایی و نسبت به معرفی این کامیون‌ها اقدام می‌کنند.

رئیس اتحادیه کامیونداران البرز اظهارکرد: تمام این لاستیک‌ها با نرخ دولتی و با قیمیت مناسب در اختیار کامیونداران قرار می‌گیرد.

وی افزود: برهمین اساس، در روز اول ۱۶ حلقه لاستیک در اختیار رانندگان مورد نظر قرار گرفت که طبق اولویت‌بندی‌های کارشناسان در روزهای آینده به این تعداد افزود خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=117265
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کامیون‌دارانی که بیمه آن‌ها قطع شده چه کنند؟
کامیون‌دارانی که بیمه آن‌ها قطع شده چه کنند؟
کامیون‌دارانی که بیمه آن‌ها قطع شده چه کنند؟
کامیون‌دارانی که بیمه آن‌ها قطع شده چه کنند؟
کامیون‌دارانی که بیمه آن‌ها قطع شده چه کنند؟