معامله‌گران بورس تهران امروز در حالی با معاملات پرحجم و متعادل روبرو بودند که فلزات اساسی همچنان طلایه‌دار سهم‌های پیشرو در بازار سهام است، گروه معدنی‌ها و استخراج کانه‌های فلزی برای بورس بازها سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش اخبارپول، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران (تدپیکس) در پایان معاملات امروز دوشنبه دوم مهرماه ۹۷ با افزایش ۳۵۵۲ واحدی به رقم ۱۶۸ هزار و ۶۲۴ واحد رسید.

شاخص کل هم ‌وزن اما با افزایش ۶۲۳ واحدی عدد ۲۹ هزار و ۳۴۷ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص سهام آزاد شناور نیز با افزایش ۳۹۱۰ واحدی به رقم ۱۷۹ هزار و ۸۲۰ واحد دست یافت.

شاخص بازار اول اما در حالی با افزایش ۲۶۹۵ واحدی به رقم ۱۲۴ هزار و ۳۱۷ واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با افزایش ۶۶۹۷ واحدی عدد ۳۳۵ هزار و ۴۰۳ واحد را به نمایش گذاشت.

امروز همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) نیز با افزایش ۴۷ واحدی بر روی رقم یک هزار و ۱۹۴۹ واحد متوقف شد.

بر اساس این گزارش، امروز معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه با ۴۱۲ واحد ، توسعه معادن و فلزات با ۲۷۷ واحد و ملی صنایع مس ایران با ۲۳۱واحدافزایش بیشترین تأثیرمثبت را بر برآورد شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.

در مقابل، معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی فجر با ۴۶ واحد،پالایش نفت بندرعباس با ۴۳ واحد و گسترش نفت و گاز پارسیان با ۴۰ واحد کاهش ، بیشترین تاثیرمنفی را در محاسبه این نماگر به دوش کشیدند.

ارزش کل معاملات امروز بورس تهران در حالی به بیش از یک هزارو ۱۶۶ میلیارد تومان نمایش داده شد که ناشی از دست به دست شدن بیش از ۳ میلیارد و ۸۹۱ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۲۵۰ هزار و ۵ نوبت داد و ستد بود.

 

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌ها دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=116796
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

عبور شاخص بورس از میانه کانال ۱۶۸ هزار واحدی
عبور شاخص بورس از میانه کانال ۱۶۸ هزار واحدی
عبور شاخص بورس از میانه کانال ۱۶۸ هزار واحدی
عبور شاخص بورس از میانه کانال ۱۶۸ هزار واحدی
عبور شاخص بورس از میانه کانال ۱۶۸ هزار واحدی