اخبارپول- با ابلاغ دستور پلمپ سکه ثامن، نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی نیز صفحه مربوط به سایت سکه ثامن را مسدود کرده و نمایش نمی‌دهد. همین امر سبب نگرانی مشتریان و خریداران این شرکت نسبت به از دست دادن دارایی‌هایشان شده است.

صفحه مربوط به سایت سکه ثامن را مسدود کرده و نمایش نمی‌دهد

به گزارش خبرنگار اخبارپول، شرکت بازرگانی آریو پرگاس آیلین با عنوان “سکه ثامن” در زمینه گشایش اعتبارات و ال سی، معاملات سکه و طلای آب‌شده، معاملات حواله شنبه‌ای طلا، معاملات جهانی انس طلا، واردات و صادرات کالاهای مجاز، اخذ وام و اعتبارات ارزی و ریالی ازتمام بانک های خارجی و داخلی چند وقتی است که به صورت مجازی در حال فعالیت بوده اما اخیرا با عدم پاسخگویی به کاربران، مشکلاتی ایجاد شده است.

در همین رابطه، رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره فعالیت سکه ثامن و اعتراض‌ها درباره فعالیت این شرکت، گفت: از حدود دو ماه قبل در اخطارهایی از سوی اتحادیه طلا و جواهر درباره فعالیت این شرکت تذکرهایی داده شد.

آیت محمدولی افزود: در حال حاضر شرکت سکه ثامن پلمپ شده و نتیجه آن پس از تعطیلات پیش رو مشخص خواهد شد .
وی به ایسنا هم گفت: سایت‌های خرید و فروش آنلاین سکه و طلا از این اتحادیه مجوز ندارند و به آن‌ها مجوزی نمی‌دهیم و مردم هم نباید در این مراکز سرمایه‌گذاری کنند.

همچنین سرهنگ تورج کاظمی رییس پلیس فتای تهران بزرگ: اعلام کرد: پرونده سکه ثامن در مراحل تحقیقات اولیه است و شاکیان پرونده سکه ثامن می‌توانند شکایت خود را در دادسرای جرایم رایانه‌ای ثبت کنند.

اما شنیده‌ها حاکی از ان است که فرهاد زاهدی‌فر مالک سایت ثامن، چندی است که همراه همسر خود به یکی از کشورهای همسایه متواری شده و اطلاعی از او در دست نیست.

ابهام دیگر این ماجرا این است که این شرکت نماد اعتماد الکترونیک را از ابتدا داشته و اکنون ناگهان این نماد پس گرفته شده است.

اگر نظارتی بر این شرکت که با تبلیغات گسترده‌ای به عنوان امن‌ترین مرکز خرید و فروش جواهربود، وجد داشت، چرا به این سادگی سرمایه‌های حدود ۳۰۰۰نفر به باد رفت و اگر نظارتی نبود داستان این نماد چیست؟

 

 

 

ما در تلگرام دنبال کنید


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=116554
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سکه ثامن پلمپ شد و پول مردم نیز هم
سکه ثامن پلمپ شد و پول مردم نیز هم
سکه ثامن پلمپ شد و پول مردم نیز هم
سکه ثامن پلمپ شد و پول مردم نیز هم
سکه ثامن پلمپ شد و پول مردم نیز هم